//
کدخبر: ۲۰۵۴۲۳ //

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا کمی سطح پایین‌تر از لالیگا و لیگ برتر است

سرمربی ناپولی معتقد است بارسلونا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود.

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا کمی سطح پایین‌تر از لالیگا و لیگ برتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی بر این باور است بارسلونا می‌تواند این فصل مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد، این در حالی است که آبی‌واناری‌ها پس از سال 2015 دیگر موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها نشده‌اند و فصل گذشته هم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مغلوب لیورپول شدند و از رسیدن به فینال بازماندند. آنها سه فصل قبل از آن نیز موفق نشده بودند از مرحله یک‌چهارم نهایی فراتر بروند.

سرمربی ایتالیایی ناپولی در این خصوص گفت: به اعتقاد من بارسلونا همیشه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. آنها بازیکنی مثل لیونل مسی و یکسری بازیکن خوب دیگر دارند، بنابراین فکر می‌کنم، بارسا همیشه قادر به رقابت برای کسب بالاترین عنوان قهرمانی است و بالاترین عنوان هم لیگ قهرمانان اروپاست. به نظرم آنها با بازیکنانی که این تابستان به خدمت گرفتند، این فصل تیمی رقابت‌‌طلب‌تر دارند.

کارلتو همچنین با اشاره به اینکه تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی در 10 فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا 8 بار فاتح این رقابت‌ها شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال ایتالیا کمی سطح پایین‌تر از لالیگا و لیگ برتر است اما اوضاع در حال بهتر شدن است. سال گذشته کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست که برای لیگ ما خیلی مهم است. به اعتقاد من در آینده فوتبال ایتالیا به سطح لالیگا و لیگ برتر خواهد رسید.

آنچلوتی تصریح کرد: ورزشگاه‌های ایتالیا نوسازی شده‌اند و فکر می‌کنم فوتبال ایتالیا رفته‌رفته بهتر خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان