//
کدخبر: ۲۰۵۳۷۵ //

عصبانیت سرمربی السد در شب خاص

سرمربی اسپانیایی السد بعد از تساوی برابر الدحیل از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد البته او در دقایق پایانی این دیدار عصبانی شد و درباره آن توضیح داد.


عصبانیت سرمربی السد در شب خاص
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از الرای، السد در شبی که برای نخستین بار ژاوی را در یک دیدار رسمی به عنوان سرمربی خود می‌دید، برابر الدحیل به میدان رفت. این دیدار که در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ژاوی در دقایق پایانی بازی بعد از آنکه داور ضربه پنالتی را به سود تیمش نگرفت بسیار  عصبی شد. او درباره این صحنه گفت: من دوست ندارم که که درباره داوری صحبت کنم. اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است. به نظر من داور باید آن توپ را پنالتی می گرفت.

سرمربی السد درباره عملکرد شاگردانش در این بازی گفت: از عملکرد بازیکنان و نتیجه راضی هستم البته باید تاکید کنم که می‌توانستیم پیروز بازی شویم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. احساسم به عنوان مربی خوب بود. شایسته پیروزی بودیم و از عملکرد تیمم خوشحال هستم.

ژاوی در پایان گفت: ما در خانه الدحیل موفق به گلزنی شدیم و نتیجه بدی به دست نیاورده‌ایم. امیدوارم که در دیدار برگشت بهتر از این ظاهر شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان