//
کدخبر: ۲۰۵۳۰۵ //

کروس: تکرار قهرمانی ها با زیدان دشوار است

تونی کروس معتقد است رسیدن رئال به روزهای خوش چند فصل پیش با زیدان کار دشواری خواهد بود و آنها باید زیباتر از گذشته بازی کنند.

 کروس: تکرار قهرمانی ها با زیدان دشوار است
به گزارش فرتاک نیوز،

تونی کروس وارد ششمین فصل حضورش در رئال مادرید شده است. ستاره آلمانی در 5 سال گذشته سه بار با رئال فاتح لیگ قهرمانان شده ولی فصل گذشته روزهای ناامیدکننده ای را تجربه کرد.

زیدان بهار سال گذشته رئال را ترک کرد ولی ماه مارس 2019 بار دیگر برگشت ولی شرایط پس از بازگشت او مثل سابق نشده است.

تونی کروس معتقد است مشکل بتوان رئال را به آن روزها برگرداند. او در همین رابطه به کیکر گفت:« یکی از راه هایی که می توان به کمک آن روزهای خوش گذشته را تکرار کرد، زیباتر بازی کردن است. ما باید فوتبالی بهتر ارائه دهیم و باثبات تر باشیم. این مساله مهمی است و در صورت رسیدن به این مهم، موفقیت ها هم از راه خواهند رسید. ما با زیدان سه بار متوالی قهرمان شدیم ولی مقایسه مقطع دوم زیدان با آن روزها کار درستی نیست. وقتی زیدان به رئال برگشت، ما از هر لحاظ شرایط خوبی نداشتیم و اصلا قابل مقایسه با مقطعی که زیدان تیم را ترک کرد، نبودیم.»

کروس در مورد لوکا یوویچ ستاره صرب جدید رئال گفت:« او به خوبی توانسته خودش را به تیم اضافه کند و مطمئنم که می تواند در رئال خوش بدرخشد. یوویچ ما را قدرتمندتر خواهد کرد. او شم گلزنی بالایی دارد و یک مهاجم باکیفیت است.»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان