//
کدخبر: ۲۰۴۹۹۶ //

هیچ کس نمی‌تواند به من تهمت مالی بزند/برای آکادمی استقلال کیسه ندوخته‌ام

رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: بازیکنان تیم‌های پایه‌ای استقلال باید سلام کردن به بزرگتر‌ها را یاد بگیرند و سرلوحه کارشان قرار دهند.

هیچ کس نمی‌تواند به من تهمت مالی بزند/برای آکادمی استقلال کیسه ندوخته‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

اصغر حاجیلو عصر دیروز به عنوان رئیس آکادمی باشگاه استقلال انتخاب شد. دقایقی پس از این گزینش با او همکلام شدیم.

* دوباره به پستی برگشتید که چند سال قبل در اختیار داشتید؟

بله، اوایل دهه ۹۰ هم همین جا بودم و حاصل آن معرفی نفراتی مانند امید نورافکن، آرش رضاوند، محسن کریمی، شایان مصلح و... به فوتبال ایران بود. امروز قبل از دریافت حکم به مدیران محترم استقلال گفتم اگر می‌خواهید آکادمی درست شود، باید آن‌ها (مدیریت استقلال) و حتی خود وزارت ورزش کمک کنند، چون در نهایت به سود ورزش ایران است.

* اهداف شما برای آکادمی چیست؟

جدا از بحث نظارت بر تیم‌های پایه‌ای، می‌خواهیم یک آکادمی تخصصی دروازه‌بانی تأسیس کنیم. می‌خواهیم منصورخان رشیدی و پرویز برومند را هم بیاوریم تا امثال رحمتی، حسینی و طالب‌لو دوباره به فوتبال ایران معرفی شوند. اولویت اول من البته اخلاق است. بازیکنان تیم‌های پایه‌ای استقلال باید سلام کردن به بزرگتر‌ها را یاد بگیرند و سرلوحه کارشان قرار دهند. می‌خواهم حتی اگر بازیکن ما چهره مطرحی نشد، حداقل ادب و متانت را فرا گرفته و یک پزشک یا مهندس خوب شود. صادقانه بگویم هیچ کس نمی‌تواند به من تهمت مالی بزند. من و هیچ کدام از مربیانی که الان هستند و عزیزانی که بعداً به گروه ما اضافه می‌شوند، برای آکادمی استقلال کیسه ندوخته‌ایم. این را هم بگویم که حتی یک کلمه در مورد این که خدای ناکرده اتفاقات بدی در دوران آقای مؤمنی افتاده باشد، نشنیده‌ام. در مورد صادق ورمزیار هم می‌گویم او سوء مدیریت کرد، ولی سوء استفاده مالی نکرد.

* البته محمد مؤمنی گفته انتخاب شما بازگشت به عقب بوده است؟

محمد در دوران ناصرخان حجازی بازیکن خودم بوده و بسیار با شخصیت است. نظر ایشان کاملاً محترم است. او نظرش را گفته است. همه تلاش من موفق شدن استقلال است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان