//
کدخبر: ۲۰۴۸۱۷ //

منصوریان: ویدیوهای الاتحاد را دیده‌ایم، حتی در لندن/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم

سرمربی نمایده ایران درباره بازی با الاتحاد عربستان گفت: ویدیوهای الاتحاد را دیده‌ایم، حتی در لندن و باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم.

منصوریان: ویدیوهای الاتحاد را دیده‌ایم، حتی در لندن/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: فرصت اینکه فصل را شروع کنیم و در این بازی حساس شرکت کنیم نداشتیم، اما با این حال بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی درخصوص حریف عربستانی اظهار داشت: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آنها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم و تغییرات داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مردادماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

سرمربی تیم ذوب آهن یادآور شد: ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت های فوتبال ایران و ذوب آهن و همچنین از نام ذوب اهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بستند صیانت کنیم. مطمئنا انرژی که آنها می فرستند به ما انگیزه میدهد ما هم قدردان هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا میگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان