//
کدخبر: ۲۰۴۷۷۷ //

مدیررسانه‌ای اسبق تراکتور به اظهارات صادقیان واکنش نشان داد

مدیررسانه‌ای اسبق باشگاه تراکتور نسبت به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

مدیررسانه‌ای اسبق تراکتور به اظهارات صادقیان واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی منطقی مدیر سابق رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در واکنش به مصاحبه صادقیان با خبرنگار در روز گذشته  اظهار داشت: مدیرعامل جدید باشگاه در مصاحبه اخیر خود درباره تیم رسانه‌ای باشگاه اظهاراتی داشتند که باید اتهامات وارده را اثبات کنند و در صورتی که نسبت به اثبات این ادعا اقدامی صورت نگیرد بنده به طور قانونی در این راستا اقدام خواهم کرد.

وی افزود: آقای صادقیان باید ثابت کند که ما چه منافعی در باشگاه تراکتور داشتیم و صاحب چه پیج هایی بوده و چه ارتباطاتی در خارج از کشور وجود داشت. در صورتی که این موارد از طرف مدیرعامل جدید باشگاه اثبات نشود یا باید به طور رسمی از تیم رسانه‌ای سابق باشگاه عذرخواهی کند و یا اینکه ما به طور رسمی در این راستا شکواییه‌ای تنظیم خواهیم کرد تا قانون بین ما و ایشان حکم کند.

مدیر سابق رسانه‌ای باشگاه تراکتور گفت:متاسفانه این مسائل در برخی محافل نیز مطرح شده بود که ما به احترام هواداران پرشور تراکتورسازی و جلوگیری از ایجاد هرگونه حاشیه برای تیم محبوبمان تاکنون واکنشی نشان ندادیم ولی ایشان اخلاق حرفه ای را رعایت نکرده و چنین اتهاماتی را این بار در رسانه مطرح‌ کردند.

منطقی در پایان تاکید کرد: پس از ۹ سال تلاش در این باشگاه امروز شاهد چنین اتهاماتی از سوی او هستیم و اگر شاهد ادامه چنین بی اخلاقی های رسانه‌ای توسط او باشیم به طور قانونی پیگیر این اتهامات خواهیم بود.مطمئنا با تداوم این بی اخلاقی ها پاسخ های رسانه ای لازم در خصوص اتهامات از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان