//
کدخبر: ۲۰۴۶۲۴ //

پاسخ باشگاه شارلوا به فدراسیون فوتبال

باشگاه شارلوا بلژیک خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازیکنان ایرانی خود را فقط در روزهای فیفا در اختیار تیم امید می گذارد.

 پاسخ باشگاه شارلوا به فدراسیون فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

بر همین اساس یونس دلفی و امید نورافکن در بازی های دوستانه تیم امید که در روزهای غیر فیفا برگزار می شود حضور نخواهند داشت. البته چالش اصلی تیم امید بهره گیری از این دو بازیکن در بازی های قهرمانی زیر 23 سال است که بهمن ماه در تایلند برگزار می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی ها را در روزهای غیر فیفا برگزار می کند و طبق قانون باشگاه شارلوا می تواند مانع از حضور این دو بازیکن در این مسابقات شود. اما بیات مدیر باشگاه شارلوا که ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را برعهده دارد خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است همه تلاش خود را بکار می گیرد تا امید نورافکن و یونس دلفی در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند حضور داشته باشند.

بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود. تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها راهی المپیک 2020 توکیو می شوند. اگر ژاپن به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا نکند دو تیم راه یافته به بازی نهایی و برنده بازی رده بندی المپیکی می شوند. به این خاطر که ژاپن میزبان المپیک آتی است و حتما در این بازی ها حضور خواهد داشت.

تیم امید شهریور ماه اردوی تدارکاتی خواهد داشت. هم چنین این تیم برای برپایی اردو و انجام دو بازی دوستانه راهی ازبکستان خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان