//
کدخبر: ۲۰۴۵۴۶ //

توصیه رونالدو به دیبالا؛ به منچستریونایتد برو!

دیلی‌میل می‌گوید پائولو دیبالا در گروه واتس‌‌اپی بازیکنان یوونتوس از کریستیانو رونالدو نظرش را درباره انتقال به منچستریونایتد پرسیده و رونالدو او را تشویق به پیوستن به یونایتد کرده است.

توصیه رونالدو به دیبالا؛ به منچستریونایتد برو!
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس هم‌تیمی‌اش پائولو دیبالا را تشویق کرده که راهی اولدترافورد شده و به منچستریونایتد بپیوندد.

دیلی‌میل می‌گوید دیبالا که دیروز پنج‌شنبه به تورین بازگشته در گروه واتس‌اپی بازیکنان یوونتوس از کریستیانو رونالدو که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد نظرش را درباره پیوستن به شیاطین سرخ و بازی در آن تیم پرسیده. علت سوال دیبالا این است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جابجایی دیبالا و لوکاکو بین دو باشگاه یونایتد و یوونتوس مطرح شده است.

دیلی‌میل به نقل از منابع خود می‌گوید رونالدو بعد از مطرح شدن سوال دیبالا، انتقال او به یونایتد را تایید کرده و به او گفته برای تبدیل شدن به یک قهرمان پیوستن به منچستریونایتد برای او گزینه خیلی خوبی خواهد بود. رونالدو به سالهای حضورش در اولدترافورد اشاره کرده و به دیبالا گفته در دوران شش ساله حضورش در یونایتد به یک قهرمان تبدیل شده است.

این پاسخ رونالدو برای منچستریونایتد که به شدت تلاش می‌کند ستاره 25ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرد کمک بزرگی خواهد بود. چرا که در باشگاه یوونتوس علاوه بر فابیو پاراتیچی و نایب‌رئیس باشگاه، پاول ندود، کریستیانو رونالدو یکی از پرنفوذترین چهره‌ها محسوب می‌شود و بازیکنان این تیم توصیه‌های او را جدی می‌گیرند.

رونالدو که در تابستان جاری و در جریان دیدار هلند و پرتغال در لیگ ملتهای یوفا با دستی که به نشانه حمایت به پشت ماتیس دی‌لیخت ستاره هلندی زد و او را تشویق به پیوستن به یوونتوس کرد، باعث پیوستن دی‌لیخت به این تیم شد حالا به نظر می‌رسد بار دیگر به چهره تاثیرگذار در یکی دیگر از انتقالهای بزرگ تابستانی تبدیل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان