//
کدخبر: ۲۰۴۴۱۶ //

دیبالا برای حضور در منچستریونایتد چقدر میخواهد؟

مهاجم آرژانتینی بیانکونری تنها با دستمزدی بالا حاضر است به منچستریونایتد ملحق شود.

دیبالا برای حضور در منچستریونایتد چقدر میخواهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه یوونتوس که با اینتر بر سر جذب روملو لوکاکو رقابت می‌کند، در چند روز اخیر عنوان شد که قهرمان ایتالیا در نظر دارد با استفاده از پائولو دیبالا، اینتر را در راه جذب مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ کنار بزند. بر این اساس یوونتوس در نظر دارد با معاوضه دیبالا با لوکاکو و دریافت رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو، مهاجم مدنظر اینتر را به خدمت بگیرد.

نشریه «دیلی‌میل» مدعی شد دیبالا به اطلاع باشگاه منچستریونایتد رسانده که تنها در ازای دریافت دستمزد 350 هزار پوند در هفته حاضر است راهی اولدترافورد شود. اگر مدیران باشگاه منچستریونایتد با خواسته مهاجم آرژانتینی بانوی پیر موافقت کنند، او در کنار مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال بیشترین دستمزد دریافتی در لیگ برتر انگلیس را خواهد داشت.

گفته می‌شود فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم راهی لندن شده تا مذاکراتی با مدیران باشگاه منچستریونایتد بر سر معاوضه لوکاکو و دیبالا انجام دهد.

دیبالای 25 ساله که در یوونتوس به نوعی زیر سایه کریستیانو رونالدو مانده، فصل اخیر در 42 بازی 10 گل برای یوونتوس به ثمر رساند، این در حالی است که روملو لوکاکوی 26 ساله در 45 بازی 15 گل برای شیاطین سرخ زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان