//
کدخبر: ۲۰۴۲۰۹ //

جدیدترین آرای کمیته تعیین وضعیت/ محکومیت ۴ باشگاه

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

جدیدترین آرای کمیته تعیین وضعیت/ محکومیت 4 باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت مسعود حق جو از باشگاه گل و ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۹ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت فرزاد حمیدی از باشگاه شهرداری ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نیست.

* در پرونده شکایت محمدرضا پورمحمدی از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین درخصوص الباقی خواسته، دعوا خواهان مردود اعلام می گردد.

* در پی شکایت ابوالفضل بابادی عکاشه از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با عنایت به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نیست.

* با توجه به شکایت هادی دغاغله از باشگاه کاروند اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم و درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نمی باشد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان