//
کدخبر: ۲۰۳۸۷۶ //

پرسپولیس باید ۲ مهاجم بخرد/ کالدرون به زمان نیاز دارد

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم نیاز به جذب دو مهاجم جدید دارد.

پرسپولیس باید 2 مهاجم بخرد/ کالدرون به زمان نیاز دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی کرمانی‌مقدم با اشاره به عملکرد پرسپولیس در جام شهدا گفت: هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند تیم‌شان بهترین نتایج را بگیرد. شرایط در بازی اول خوب نبود، ولی پرسپولیس در بازی دوم عملکرد بهتری داشت. البته نتیجه در بازی‌های تدارکاتی زیاد مهم نیست و مسئله اصلی این است که کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، بیشتر تیمش را بشناسد. طبیعتاً این مربی در بازی‌های دوستانه دنبال پیاده کردن تفکراتش است و البته شناخت از بازیکنان پرسپولیس.

وی در ارتباط با اینکه عده‌ای از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این عقیده‌اند که کالدرون هم باید موفقیت‌های برانکو را ادامه دهد، عنوان کرد: اعتقاد من این است که نباید کالدرون را با برانکو مقایسه کنیم، چون هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. طبیعتاً همه دوست دارند پرسپولیس موفقیت‌های چند سال اخیر را تکرار کند، ولی به‌هرحال این تیم سرمربی‌اش را عوض کرده و کالدرون هم برای شناخت از فوتبال ایران و شرایط پرسپولیس نیاز به زمان دارد. ما باید به این مربی زمان بدهیم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد پرسپولیس در خط حمله با مشکل مواجه است، تصریح کرد: بله پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد. پرسپولیس در خط حمله نیاز به دو مهاجم باکیفیت و گلزن دارد و باشگاه باید در این زمینه اقدام کند.

کرمانی‌مقدم راجع به اینکه کالدرون چند بازیکن این تیم را کنار گذاشته است، خاطرنشان کرد: این چیزها در فوتبال وجود دارد. سرمربی به‌عنوان نفر اول کادر فنی تصمیم‌گیرنده اصلی است و کالدرون هم تصمیم گرفت تا چند بازیکن را کنار بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان