//
کدخبر: ۲۰۲۹۶۴ //

امیری در جستجوی جایگاهی که از دست داد (عکس)

وحید امیری امیدوار است بتواند همچون لیگ های شانزدهم و هفدهم در ترکیب تیم پرسپولیس اثرگذار باشد.

وحیدامیری

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از خریدهای تیم فوتبال در تابستان جاری وحید امیری بوده است. ستاره 31 ساله ای که چند سال پیش در تیم نفت تهران چهره شد و سپس در انتقالی بزرگ به پرسپولیس پیوست و بعد از درخشش در جام جهانی، تیم برانکو را به مقصد ترابزون اسپور ترک کرد تا رویای بازی در اروپا برایش محقق شود.

امیری پیش از امضا با مدیران ترابزون، در ترکیب پرسپولیس و  تیم ملی یکی از اثرگذارترین بازیکنان محسوب می شد. خیلی ها این وینگر شماره 19 را در کنار سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، علی علیپور و... جزو مهم ترین بازیکنان پرسپولیس در راه قهرمانی می دانستند و چنین ادعایی نیز کاملا درست بود.

اما پس از ترک اردوی سرخپوشان پایتخت، امیری دیگر هیچگاه به ستاره قبلی تبدیل نشد و در ترکیب تیم ترابزون با افت قابل توجهی مواجه شد. او که ستاره تیم ملی ایران به حساب می آمد، باوجود توانایی بالا جای خود را در سوپرلیگ ترکیه پیدا نکرد تا در پایان فصل به ایران برگردد و دوباره به پیراهن پرسپولیس برسد.

حالا هدایت سرخ ها را گابریل کالدرون برعهده دارد. کسی که به جای برانکو آمده و می خواهد با سرمایه های دوران برانکو موفقیت های پرسپولیس را تداوم بخشد. سرمایه هایی که بی تردید یکی از آن ها وحید امیری است. او این روزها تلاش می کند تا مصدومیت نا به هنگام را پشت سر بگذارد و دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را پیدا کند؛ جایگاهی که با حضور عالیشاه، ترابی و چند مهره جوان دیگر حسابی به خطر افتاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان