//
کدخبر: ۲۰۲۷۰۳ //

مسی هنوز گریزمان را تحویل نگرفته است

مهاجم فرانسوی اعلام کرد که ستاره بارسلونا هنوز با او تماس نگرفته و به او خوش‌آمد نگفته است.

مسی هنوز گریزمان را تحویل نگرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آس، بارسلونا در نخستین بازی پیش فصلش فردا (سه‌شنبه) در ژاپن به مصاف چلسی می‌رود. آنتوان گریزمان می‌تواند اولین بازی‌اش را با پیراهن آبی اناری تجربه کند. مهاجم فرانسوی در نشست خبری پیش از بازی گفت: به بهترین شکل ممکن اتلتیکو مادرید را ترک کردم. می‌خواستم جدایی‌ام به نحو خوبی پیش برود. بقیه مسائل به خودشان مربوط است.

گریزمان درباره رابطه با هم تیمی‌های جدیدش اظهار کرد: خوب شروع نشد چون در نخستین تمرین دو بار لایی خوردم. یک بار ایوان راکیتیچ این کار را کرد. هنوز لیونل مسی با من تماس نگرفته ولی لوییس سوارس این کار را انجام داد. او به من تبریک و خوش‌آمد گفت.

بازیکن فرانسوی در مورد نحوه تغییر بازی‌اش در بارسلونا نسبت به اتلتیکو گفت: در اتلتیکو حمله‌ها سریع‌تر بود. در بارسلونا برای داشتن توپ باید صبورتر بود. من این نحوه بازی کردن را دوست دارم و می‌توانم بازی بهتری به نمایش بگذارم.

او درباره باز شدن پرونده در فدراسیون فوتبال اسپانیا برای بارسلونا و خودش اظهار کرد: چیزهایی به گوشم رسیده است اما نمی‌خواهم بیش از این به گذشته بپردازم. در اتلتیکو همه کار کردم و سال‌ها آن جا خانه‌ام بود. من خیلی آرام هستم.

شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد. گریزمان در این رابطه گفت: در میان بازیکنان درباره او صحبت نمی‌شود. در هر صورت در اینجا عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو و مالکوم حضور دارند.

او درمورد رابطه‌اش با دیگو سیمئونه اظهار کرد: خیلی خوب است و برای من همیشه فراتر از یک سرمربی است. همسرانمان با هم دوست هستند. فرزندانمان هم همین طور. او انسان خیلی مهمی در زندگی ورزشی و غیر ورزشی من است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان