//
کدخبر: ۲۰۲۷۰۰ //

وقتی آقاخان در فهرست استقلال نبود اما خط خورد

در حالی که طی روزهای اخیر عنوان شد که نام مرتضی آقاخان از فهرست تیم استقلال خارج شده اما نام این بازیکن اصلا در لیست فصل گذشته آبی پوشان قرار نداشت.

 وقتی آقاخان در فهرست استقلال نبود اما خط خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی آقاخان بازیکنی که در ابتدای فصل گذشته به استقلال آمد بعد از یکی دو هفته حضور در تمرینات پیش فصل تصمیم به عمل جراحی گرفت و مدتی از میادین دور شد.

این بازیکن بعد از جراحی پایش دوران نقاهت را پشت سر گذاشت و حتی با تیم فوتبال استقلال راهی کشور ترکیه شد تا در اردوی پیش از آغاز نیم فصل شرکت کند، اما در آنجا از ناحیه آشیل پا آسیب دید تا مجبور شود دوباره پای خود را جراحی کند. همین اتفاق کافی بود تا مسئولان استقلال نام آقاخان را در نیم فصل دوم فصل گذشته از فهرست این تیم خارج کنند (اینجا ببنید)، اما طی روز‌های گذشته عنوان شد که نام آقاخان از فهرست این تیم برای لیگ نوزدهم خارج شده است در حالی که آقاخان اصلا در فهرست ثبت شده بازیکنان استقلال نبود.

مهاجم استقلال بعد از اینکه در ابتدای فصل گذشته در تمرینات شرکت کرد و تصمیم به عمل جراحی گرفت قرارداد سه ساله خود را با استقلال یک سال دیگر تمدید کرد تا مدت قرارداد وی با آبی پوشان به ۴ سال برسد اگرچه وی یک سال از این قرارداد را بدون بازی برای این تیم پشت سر گذاشته است. این بازیکن در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و زمان دقیق بازگشت وی به میادین مشخص نیست.

با این شرایط آقاخان تحت هر شرایطی سه سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و حتی اگر مسئولان باشگاه استقلال نیازی به این بازیکن نداشته باشند باید تکلیف وی را مشخص کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان