//
کدخبر: ۲۰۲۶۹۴ //

۲۴ ساعت تا تصمیم نهایی/ کاپیتان سوم پرسپولیس در آستانه جدایی

بازیکن باتجربه سرخپوشان 24 ساعت تا تصمیم نهایی خود برای همکاری با باشگاه قرار دارد.

 24 ساعت تا تصمیم نهایی/ کاپیتان سوم پرسپولیس در آستانه جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

امید عالیشاه که اکنون جزو باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود، در شرایطی راهی اردوی ترکیه شد که نتوانست در جلسات پیش از عزیمت به کمپ کارتپه به توافق لازم با مدیران تیم دست یابد.

عالیشاه با این حال در اردوی ترکیه حضور یافت و توانست نظر کالدرون را نیز جلب کند و برخلاف شایعات شکل گرفته در لیست عدم نیاز این سرمربی نیز قرار ندارد. با این حال او بابت برخی مسائل رقم خورده از سوی باشگاه نارضایتی خود را اعلام کرده و بعید نیست با توجه به این اتفاقات اقدامات لازم برای جدایی را ترتیب ببیند.

مشکلات مالی عامل جدایی می‌شود

عالیشاه در سال 92 به پرسپولیس پیوست و اکنون باسابقه‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود. این بازیکن که در یک مقطع برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده بود، اکنون با سابقه حضور 6 ساله در جمع سرخپوشان باتجربه‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود. با این حال عالیشاه با جذب سیدجلال حسینی و با توجه به کسوت و تجربه این بازیکن ملی‌پوش خیلی زود ترجیح داد بازوبند کاپیتانی را تقدیم او کند. اما در هفته‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که گلایه پنهان این بازیکن را در پی داشته است. باشگاه پرسپولیس در مقطع ابتدایی فصل و زمانی که ماجرای مربوط به جدایی برانکو ایوانکوویچ داغ شده بود، جمعی از بازیکنان را به باشگاه فرا خوانده بود و با آنها به توافق مالی دست یافت و بخشی از مطالبات پیش فصل و فصل آینده را نیز به آنها پرداخت کرد. مساله‌ای که در آن مقطع به نوعی می‌توان از آن به عنوان اهرمی برای خاموش کردن اعتراض بازیکنان در شرایط حساس مربوط به جدایی برانکو یاد کرد. در این میان باشگاه بدون توجه به کسوت عالیشاه و مطالباتی که این بازیکن از چندین فصل قبل نیز از باشگاه داشت، اقدامی برای دعوت از او به عمل نیاورد. موضوعی که باعث ناراحتی این بازیکن شده و در چند جلسه‌ای که او نیز قصد ملاقات و جلسه با مدیران تیم را داشت نیز موفق به این مساله نشد. عالیشاه اکنون قصد دارد با توجه به اقداماتی که باشگاه در خصوص دیگر بازیکنان صورت داده، با حضور در باشگاه و مذاکره پیگیر مطالبات کامل خود باشد.

نقل و انتقالات و جذب دو بازیکن رقیب

باشگاه پرسپولیس در شرایطی اقدام به حضور در نقل و انتقالات کرد که همواره این بحث وجود داشته که نفرات جذب شده بدون هماهنگی با گابریل کالدرون بوده است. فرشاد احمدزاده زمانی به پرسپولیس بازگشت که هنوز توافقی با کالدرون صورت نگرفته بود و وحید امیری نیز بدون هماهنگی با این مربی آرژانتینی به توافق با پرسپولیس رسید. امیری اما در اردوی ترکیه به شکلی عمل کرد که توانست نظر سرمربی آرژانتینی را نیز به خود جلب کند. با این حال اکنون ترافیک بزرگی در خط میانی پرسپولیس شکل گرفته که باعث خواهد شد مدعیان این پست با دردسر بزرگی مواجه شوند. فارغ از سه بازیکن (کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و محسن ربیع خواه) و بدون در نظر گرفتن بازیکنان جوان مدعی حضور در ترکیب، دیگر نفرات در این خط سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، وحید امیری، آدام همتی، بشار رسن  و مهدی ترابی حضور دارند. لیستی عجیب که همگی آنها می‌توانند داعیه حضوری فیکس در ترکیب را داشته باشند. در کنار این بازیکنان نفرات جوان و عضو تیم امید نیز به لیست اضافه شده‌اند که با توجه به سلیقه کالدرون شاید حتی نیم نگاهی به آنها نیز داشته باشند.

در پست امید عالیشاه در حال حاضر تمامی مدعیان حضور دارند و هرچند این بازیکن مدعی شده که از رقابت واهمه‌ای ندارد و با توجه به اعتمادی که به کیفیت فنی خود دارد، قادر است شرایط حضور در ترکیب را ایجاد کند اما نگرانی بزرگ بابت حواشی احتمالی خواهد بود که نیمکت نشینی هر کدام از این بازیکنان شکل خواهد داد.

24 ساعت تا تصمیم نهایی

کاپیتان سوم کنونی پرسپولیس اکنون در حال بالا و پایین کردن شرایط است تا تصمیم قطعی خود درباره آینده‌اش را اتخاذ کند. این بازیکن از سه تیم داخلی و مطرح و دو تیم خارجی (لیگ ترکیه و کره جنوبی) پیشنهاد دارد و البته تصمیم قلبی‌اش ادامه حضور در پرسپولیس است. با این حال او قصد دارد طی ساعات آتی در جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس به توافق لازم هم در زمینه مالی و هم وجهه خود دست یابد و در نهایت شاید تصمیمی جز ادامه حضور در پرسپولیس بگیرد. موضوعی که در روند مذاکرات با پرسپولیس به آن دست خواهد یافت. با این حال باید منتظر ماند و دید بعد از جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی در نهایت باید دید اقدام بعدی باشگاه چه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان