//
کدخبر: ۲۰۲۲۶۲ //

واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به خبر مذاکره با سروش رفیعی و طارق همام

پس از تحرک کم مشهدی ها در فصل یارگیری، مالک این تیم امروز در صحبت های خود به هواداران این تیم دلداری داد و عنوان کرد برنامه ها در حال انجام است.

واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به خبر مذاکره با سروش رفیعی و طارق همام
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد حمیداوی در خصوص تاخیر در آغاز لیگ برتر اظهار کرد: به هر حال فدراسیون فوتبال و‌ سازمان لیگ با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته در برخی از ورزشگاه ها رخ داد حالا مجبور است تا تمهیدات ویژه ای را بیاندیشد اما صحبت ما این است که یک شبه نمی توان راه هزار ساله را رفت و اگر می خواهیم ورزشگاه ها به تمامی امکانات امنیتی مجهز شوند باید لیگ را یا خیلی دیرتر آغاز نماییم یا اینکه اجازه برگزاری مسابقات را داده و‌ به تناوب این اتفاقات را رقم بزنیم.

وی افزود: همین حالا ورزشگاه امام رضا(ع)‌مشهد به عنوان مجهز ترین ورزشگاه ایران هنوز مشکل گیت های بلیت فروشی الکترونیکی اش پا برجاست چرا که اصلا گیتی وجود ندارد و باید حداقل ۳ ماه زمان برای نصب و‌ راه اندازی گیت های آن داشت.

حمیداوی تصریح کرد: شما حالا ببینید در برخی ورزشگاه های دیگر که ۳۰ درصد امکانات ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) را ندارند شرایط به چه صورتی است و به نظرم فدراسیون باید تمهیدات دیگری را برای این ورزشگاه ها در نظر می گرفت. این هم که می گویند تیم ها در شهر های مجاور بازی کنند به نظرم اصلا اتفاق نخواهد افتاد و فقط توپ را در زمین باشگاه ها انداختن است.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم گفت: خوشبختانه برنامه های مدنظر کادر فنی تیم ما یعنی یحیی گل محمدی طبق برنامه ریزی در حال انجام است و مدیریت باشگاه تلاش می کند امکانات را فراهم سازد.

وی ادامه داد: طی همین چند هفته گذشته از شروع تمرینات هم تنها برنامه اجرا نشده ما برگزاری اردوی ترکیه بود که سریعا اردوی تهران و بازی با ذوب آهن در اصفهان و مشهد را جایگزین آن کردیم. اردوی ترکیه و عدم برگزاری آن هم فقط به خاطر شرایطی بود که فدراسیون ایجاد کرده بود و اگر می دانستیم که برخی تیم ها این طور به بعضی مسایل بی توجه هستند ما هم شرایط دیگری را رقم می زدیم، هر چند از این بابت که پول خودمان را در کشورمان خرج کردیم خوشحالیم.

حمیداوی همچنین در رابطه با جذب بازیکنان جدید گفت: خوشحالیم که با نظر موافق یحیی گل محمدی توانستیم بازیکنان مدنظر مان را جذب کنیم. انعقاد قرار داد با رحمتی و تمدید قرارداد برخی از بازیکنان فصل گذشته خودمان کار راحتی نبود اما به لطف خدا این کارها انجام شد. چند بازیکن خارجی دیگر را هم به تمرینات اضافه کردیم و منتظر نظر گل محمدی برای ادامه حضور آنها هستیم.

وی اظهار کرد: در چند پست دیگر هنوز نیاز به بازیکن داریم و در حال بررسی هستیم. نمی خواهیم بی گدار به آب بزنیم و باید انتخاب خوبی داشته باشیم تا در مسابقات به تیم کمک کنند.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص شایعه مذاکره این باشگاه با برخی بازیکنان همچون رفیعی، باقری و همام گفت: ما نفرات مختلفی را مد نظر داریم و هر روز نیز در رسانه ها صحبت از مذاکره ما با بازیکنان جدید تری هم می شود. اما در خصوص بازیکنانی که مطرح شد باید بگویم در حال بررسی هستیم ولی هواداران نگران نباشند و انشا… نفرات خوبی را جذب خواهیم کرد. درباره رفیعی و همام نیز صحبتی با آنها فعلا نداشته ایم. چند بازیکن دیگر هستند که طی روزهای آینده آنها را اعلام می کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص ایجاد کمپ در مشهد گفت: ما جلسات مختلفی را با دوستانمان در مدیریت شهری داشته ایم ولی هنوز در خصوص کمپ از سوی آنها پاسخ دقیقی به ما داده نشده است. به هر حال ما منتظر هستیم همچنان. خودم نیز امروز شنبه سفری را به مشهد خواهم داشت تا نتیجه قطعی این موضوعات را جویا شوم. به هر حال ما تیمی هستیم که کامل به صورت خصوصی اداره می شویم اما اگر قرار است تا به عنوان نماینده مشهد و خراسان در آسیا حضور داشته باشیم و در لیگ هم نتایج خوبمان را تکرار کنیم نیاز به حمایت جدی تر مسئولان داریم. مردم مشهد نیز دوست دارند این حمایت ها از تیمشان انجام شود تا دوباره با کسب نتایج خوب نشاط در بین آنها تزریق شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان