//
کدخبر: ۲۰۱۶۹۲ //

باشگاه تراکتور: استوکس ۴ تا ۶ ماه و باشگاه آدانا دمیراسپور ۲ پنجره محروم می شوند

باشگاه تراکتورسازی تبریز تأکید کرد تمام حقوق آنتونی استوکس را مطابق قرارداد این بازیکن پرداخت کرده و انتقال این بازیکن به باشگاه ترکیه‌ای غیر قانونی است.

باشگاه تراکتور: استوکس 4 تا 6 ماه و باشگاه آدانا دمیراسپور 2 پنجره محروم می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، آنتونی استوکس، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی، با وجود حاشیه‌ها و موارد نقض قرارداد در طول فصل گذشته با وجود برخورد مناسب و سرشار از لطف باشگاه، با یکی از تیم‌های دسته اولی ترکیه «آدانا دمیراسپور ترکیه» قرارداد منعقد کرده است.

این اتفاق در حالیست که آنتونی استوکس بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتورسازی است و در این خصوص هیچ فسخ موجهی نیز صورت نگرفته و لذا هرگونه مذاکره و انتقال این بازیکن از تیم تراکتورسازی نیازمند رضایت و توافق باشگاه است.

تمام حقوق استوکس مطابق قرارداد پرداخت شده است و باشگاه هیج عملی که به وی حق فسخ (دلیل موجه برای فسخ) بدهد صورت نپذیرفته و لذا استوکس می‌بایست به قرارداد خود با ما احترام می‌گذاشت.

این گزارش ادامه می‌دهد، باشگاه تراکتورسازی پس از اطلاع از قرارداد روز گذشته، نامه‌ای را برای باشگاه آدانا و فدراسیون فوتبال ترکیه مبنی بر رد این قرارداد ارسال نموده و باشگاه ترکیه‌ای امروز می‌داند که این انتقال بر خلاف مقررات است و در صورت درخواست آی تی سی، باشگاه تراکتورسازی این درخواست را رد خواهد کرد. با وجود چنین قراردادی، قطع به یقین باشگاه آدانا دمیراسپور ترکیه و آنتونی استوکس مرتکب عملی مغایر با ماده 17 مقررات انتقال فیفا شده‌اند.

مطابق این ماده و مواد 13 تا 16 و همچنین با عنایت به رویه فیفا و دیوان داوری ورزش، انعقاد این قرارداد موجب تضرر باشگاه تراکتورسازی است و بدین جهت علاوه بر اینکه بازیکن به مدت 4 تا 6 ماه از هرگونه مسابقه رسمی به دور خواهد بود، آدانا دمیراسپور نیز برای دو پنجره از هرگونه ثبت بازیکن، اعم از داخلی یا بین المللی، محروم خواهد بود.

علاوه بر این محرومیت، باشگاه ترکیه ای و آنتونی استوکس، مسئولیت تضامنی در پرداخت خسارات وارده ناشی از این اقدام به باشگاه تراکتور هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان