//
کدخبر: ۲۰۱۶۶۶ //

نمی‌دانم سروش رفیعی را باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته است یا مربی!

ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از کناره گذاشته شدن سروش رفیعی تعجب می‌کنم و نمی‌دانم این بازیکن را باشگاه کنار گذاشته است یا سرمربی تیم!

 نمی‌دانم سروش رفیعی را باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته است یا مربی!
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر محمدخانی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: کالدرون به جای برانکو سرمربی شده است و با شروع مسابقات مشخص خواهد شد که تیم چه وضعیتی دارد. ما هنوز کار کالدرون در پرسپولیس را ندیدیم و نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم. فکر می‌کنم بعد از گذشته شش هفته از مسابقات می‌توان درباره عیار تیم و سرمربی‌‌اش قضاوت و پیش‌بینی کرد که آیا در حد و اندازه‌های قهرمانی است یا خیر.

وی ادامه داد: برانکو در پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد. برای همین تمام هواداران نگران بودند مربی‌ای که جای او می‌آید نتواند این افتخارات را تکرار کند. هنوز هم همه می‌ترسند که پرسپولیس نتواند مانند سال‌های اخیر قهرمانی کسب کند. ما امیدواریم که کالدرون بتواند قهرمانی‌های برانکو را تکرار کند، ولی بازهم می‌گویم تا وقتی مسابقات شروع نشود هیچ چیز مشخص نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با اشاره به حواشی جدایی برانکو از پرسپولیس و اینکه قرار است دو طرف از هم شکایت کنند, تأکید کرد: برانکو مگر بیکار است که برود اَلکی شکایت کند؟! حتماً مسئله‌ای به وجود آمده که شکایت کرده است، وگرنه چرا باید او برود شکایت کند؟ که چه؟ برانکو مربی حاشیه‌ای نیست و شخصیت و دیسیپلین بسیار بالایی دارد. او هیچ وقت وارد حاشیه نشده است, حتی زمانی که مدام کی‌روش مصاحبه می‌کرد برانکو برای حفظ آرامش تیمش چیزی نمی‌گفت.

محمد‌خانی با بیان اینکه «برانکو هنوز در بین هواداران پرسپولیس محبوبیت و از وجه خوبی برخوردار است.»، راجع به دلیل جدایی او از پرسپولیس تصریح کرد: ما در باشگاه نبودیم و نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی رخ داده است، اما من هم شنیدم که باشگاه تمایل نداشته که برانکو در تیم بماند! البته شاید هم دلیلش مشکلات مالی بوده است.

وی درباره کنار گذاشته شدن بحث برانگیز سروش رفیعی و شایان مصلح از لیست پرسپولیس خاطر نشان کرد: واقعاً تعجب می‌کنم که چرا سروش (رفیعی) از تیم کنار گذشته شده است. او یک بازیکن تکنیکی, پخته و باتجربه است که همیشه در خدمت تیم بوده. فکر می‌کنم حضور او در نیم‌فصل دوم سال فصل گذشته در قهرمانی پرسپولیس بی‌اثر نبود و خیلی هم خوب کار کرد. از این تصمیم تعجب می‌کنم و نمی‌دانم که این بازیکن را باشگاه کنار گذاشته است یا مربی!

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: اصلاً‌ مشخص نیست پیش از اینکه کالدرون به پرسپولیس بیاید مبنای انتخاب و تمدید قرارداد بازیکنان چه بوده است و چرا باشگاه این کار‌ها را بدون سرمربی انجام داده است. مگر می‌شود تیم بدون اینکه سرمربی داشته باشد بسته شود؟ در همه جای دنیا بازیکنان را مربی انتخاب می‌کند، اما در پرسپولیس وقتی هنوز مربی انتخاب نشده بود, باشگاه بازیکنان را انتخاب می‌کرد! مگر باشگاه می‌دانست مربی که می‌خواهد بیاید چه تفکر و سیستمی دارد؟ باشگاه می‌بایست زودتر مربی را انتخاب می‌کرد تا تکلیف بازیکنان هم زودتر مشخص می‌شد. امیدوارم که پرسپولیس از این اتفاقات ضرر نکند و بتواند فصل خوبی را رقم بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان