تاریخ انتشار: 1398/04/26 10:09
کد خبر: 93675

رحمان رضایی؛ دستیاری فارغ از رنگ ها

آندره آ استراماچونی اصرار دارد که رحمان رضایی به کادر فنی استقلال اضافه شود این در حالی است که تاکنون مدیران باشگاه در این خصوص اظهار نظری نکرده اند.
 رحمان رضایی؛ دستیاری فارغ از رنگ ها

 سرمربی ایتالیایی آبی های پایتخت پس از غربال و پالایش بازیکنان تیم حالا به فکر ترمیم کادر فنی افتاده است.البته استراماچونی جوان در کنار خود دو دستیار روی نیمکت دارد ولی او به خوبی به این مسئله واقف است که برای موفقیت و ارتباط بهتر با بازیکنان حضور یک دستیار ایرانی روی نیمکت استقلال لازم است. از همان ابتدا و در بدو ورود آندره ا به ایران بحث حضور رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی که سابقه حضور در لیگ ایتالیا را دارد مطرح بود. او حتی برای پافشاری بر روی این انتخاب، گزینه اعلام شده از سوی باشگاه را نپذیرفت تا نشان دهد از یک سری اصول و قواعد کاری پیروی می کند.

به هر حال تاکنون مدیران باشگاه استقلال نسبت به این موضوع واکنشی نداشته و البته از گوشه و کنار خبر می رسد که دلیل آنها برای عدم پذیرش این درخواست بازی کردن رحمان رضایی در پرسپولیس بوده است. استدلالی که نه تنها نکته منفی به نظر نمی رسد بلکه حتی می تواند به پیشرفت و آرامش استقلال کمک کند. حضور فردی که شاید مقبولیت بالایی بین هواداران نداشته خطر یک آلترناتیو بالقوه روی نیمکت آبی ها را برطرف می کند و البته با توجه به اعتماد کامل سرمربی به او می تواند باعث شود که حواشی بین بازیکنان نیز کنترل شود. انتخاب رحمان به عنوان کمک مربی با توجه به تسلط او به زبان ایتالیایی دیگر نکته بارز و ویژگی مثبت خواهد بود که می تواند مدیران استقلال را به این جمع بندی برساند که حضور مدافع سابق پروجیا روی نیمکت استقلال به موفقیت تیم در فصل بعد کمک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485onl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرغ استراماچونی یک پا دارد؛ استقلال مخالف انتقال مهرۀ پرسپولیس!

سرمربی ایتالیایی استقلال درخواست مهمی از مدیران دارد
درخواست مهم استراماچونی از مدیران استقلال