تاریخ انتشار: 1398/04/26 08:46
پدیده باید بهتر از سال قبل باشد؛
کد خبر: 93687

فنایی: رحمتی و ۳ دروازه‌بان خوب دیگر داریم

مربی دروازه‌بانان پدیده امیدوار است بتوانند نتایج خوبی در فصل جدید بگیرند و عملکردی بهتر از لیگ هفدهم ارائه دهند.
فنایی: رحمتی و ۳ دروازه‌بان خوب دیگر داریم

 داوود فنایی درباره دیدار تدارکاتی شب گذشته پدیده برابر ذوب‌آهن که به تساوی یک بر یک انجامید، به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ تیم ذوب‌آهن برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود؛ بازی سنگینی بود، اما تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و طبیعی است که یک مقدار بازی زیبا نشود؛ هرچه بیشتر پیش برویم تیم‌ها بهتر می‌شوند و می‌توانند روان‌تر بازی کنند.

او درباره شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان عنوان کرد: قهرمانی در آسیا کار بسیار سختی است ولی آرزوی قلبی من این است که این تیم بتواند به این عنوان دست پیدا کند.

مربی دروازه‌بانان سابق ذوب‌آهن و حال حاضر پدیده یادآور شد: ورزشگاه فولادشهر برای من خاطره‌انگیز است و بازی‌های خوبی در اینجا داشتیم؛ طی دو سال که در اصفهان بودیم، دو قهرمانی در جام حذفی به دست آوردیم و سهمیه آسیایی را از طریق لیگ برتر گرفتیم؛ امسال هم آرزو می‌کنم ذوب‌آهن بتواند در آسیا موفق شود.

فنایی درباره حضور سید مهدی رحمتی در پدیده گفت: ما چهار دروازه‌بان خیلی خوب داریم؛ طبق تحقیق و تفحص مهدی رحمتی و منادی را جذب کردیم؛ منادی یک مقدار از ناحیه کتف آسیب دیدگی پیدا کرده و در حال فیزیوتراپی است؛ دروازه‌بانان جوان خوبی داریم و امیدوار هستیم با تلاش و کار بیشتر بتوانیم نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم.

او تاکید کرد: خیلی سخت است که بتوانیم نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم ولی همه تلاش ما این است تا بتوانیم موفق شویم و نتایج قبلی را دوباره بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxpvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش برهانی و عمران زاده به چیپ فرشید و اخراج رحمتی