//
کدخبر: ۲۰۱۵۷۶ //

پیشنهاد ذوب جای فکر کردن نداشت!

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل لیگ هجدهم از پدیده به این تیم پیوست امروز شاهد بازی همین دو تیم در ورزشگاه فولادشهر بود.

 پیشنهاد ذوب جای فکر کردن نداشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا خلعتبری فصل گذشته را با پدیده پرفروغ آغاز کرد اما در نیم فصل که به ذوب آهن پیوست در همان اولین بازی اش برابر تیم نساجی و در روزی که نمایش خوبی داشت دچار مصدومیت شدید شد و فصل را از دست داد. او اما بعد از گذراندن دوران مصدومیت و انجام عمل جراحی توانست در تمرینات پیش فصل به ذوب آهنی ها اضافه شود. او امروز و در حاشیه بازی دوستانه ذوب آهن برابر پدیده گفت:«خداراشکر شرایط بدی نیست. شرایط خوبی است کار با وزنه و قدرتی را انجام می دهم وی می توانم در زمین کار با توپ را انجام بدهم. مربی بدنسازم از شرایطم راضی است امیدوارم هرچه زودتر به تیم اضافه شوم . متاسفانه فصل گذشته در اولین بازی ام برای ذوب آهن مصدوم شدم و نتوانستم به تیم کمک کنم.آقای آذری ، بچه ها و مخصوصا این کادرفنی خیلی زحمت کشیدند تیم را در جدول به رتبه های بالا رساندند.»

او اضافه کرد:« سال گذشته همه دیدند که چه تیمی داشتیم و امیدوارم امسال هم این روند را ادامه دهیم. درباره خودم هم آنطور که پزشکان می گویند شرایطم خوب و امیدوار کننده است. اگر مسابقات لیگ عقب بیفتد می توانم از همان اولین بازی های لیگ به ذوب کمک کنم اما در کل عجله ای ندارم و دوست دارم در بهترین شرایط به تیم اضافه شوم. با این حال فکر می کنم از همان هفته های اول بتوانم بازی کنم.»

خلعتبری همچنین درباره روند بهبودش گفت:« تلاشم را می کنم که کارهایی که مربی بدنساز می گوید به نحو احسن انجام بدهم. خودم خیلی دوست دارم برگردم و به ذوب آهن کمک کنم.»

او در رابطه با شرایط ذوب آن هم گفت:« خداراشکر یک تیم خوب با بازیکنان جوان داریم. مطمئنا تیم ما می تواند در لیگ امسال یکی از چهارتیم بالای جدول باشد. تیم ما پتانسیل این را دارد چرا که بازیکنانی  دارد که همه تیم ها چه در ایران و چه آسیا به دنبال آن ها هستند. من فکر می کنم ذوب آهن می تواند یکی از چهار تیم بالای جدول لیگ امسال باشد.»

او درباره جدایی اش در نیم فصل از پدیده و پیوستنش به ذوب آهن که یک انتقال بحث برانگیز بود هم گفت:«این نهمین سال است که در اصفهان هستم. 5 سال در ذوب و 3 سال در سپاهان بودم. من در ذوب به همه چیز رسیدم و مقابل بهترین تیم های آسیایی بازی کردم و به تیم ملی هم رسیدم. همه چیز اینجا برای من مهیا بود. من اولین بار با نظر آقای آذری و کربکندی به ذوب آهن آمدم و وظیفه خودم می دیدم به این تیم کمک کنم.  در پدیده نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتم.»

خلعتبری همچنین گفت:« من از مردم مشهد تشکر می کنم واقعا نیم فصل اول از من حمایت کردند و در مشهد شرایطم از هر نظر خوب بود. من مطمئن هستم پدیده امسال هم یکی از تیم های خیلی خوب است و موفق خواهد شد اما همانطور که گفتم پیشنهاد ذوب آهن دیگر جای فکر کردن نداشت. » او درباره مصدومیتش در اولین بازی برای ذوب آهن گفت:« این یک اتفاق فوتبالی بود و حالا گذشته ها گذشته است، من الان به آینده فکر می کنم و می خواهم هرچه زودتر بازگردم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان