//
کدخبر: ۲۰۱۴۹۵ //

انتقاد تند حمید درخشان از رفتار با برانکو

سرمربی پیشین پرسپولیس با تمجید از برانکو به انتقاد از شرایط اخیر این باشگاه پرداخت.

انتقاد تند حمید درخشان از رفتار با برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان در خصوص وضعیت این روز‌های پرسپولیس گفت:

    «اوضاع خوبی داریم و بازیکنانی که تمدید کردند و خرید‌های جدید نفرات مفیدی هستند و می‌توانند به تیم در فصل جدید کمک کنند و اوضاع و احوال تیم را خوب می‌بینم. تمرینات هم به موقع شروع شد و زمان را از دست ندادند.»

او در مورد حضور کالدرون روی نیمکت تیم افزود:

    «هنوز برای نظر دادن در مورد او زود است. کارنامه خوبی دارد، ولی باید در عمل نشان بدهد در چه سطحی قرار دارد و می‌تواند به تیم کمک کند یا نه.»

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس در رابطه به خرید‌های باشگاه و عدم توازن در پست‌های مختلف اضافه کرد:

    «این درست نیست که در یک پست مثل دفاع ترافیک ایجاد شود و در خط حمله بازیکن نداشته باشیم. البته انتقادی که به خرید کنعانی‌زادگان می‌شود درست نیست چرا که یک مدافع میانی نیاز داشتیم، ولی در حال حاضر یک یا دو مهاجم لازم داریم تا تیم کامل شود.»

حمید درخشان در مورد ناراحتی برخی از هواداران از بازگشت امیری و احمدزاده هم گفت:

    «این مسائل حاشیه‌ای و کناری هستند که به مرور زمان فراموش می‌شوند و مطمئن هستم این بازیکنان به محض اینکه در ترکیب تیم بازی‌های خوبی انجام دهند هواداران ناراحتی‌های‎شان را از آن‌ها فراموش می‌کنند و باید مسائل فنی را در اولویت قرار داد.»

وی با اشاره به شکایت برانکو از پرسپولیس اضافه کرد:

    «نمی‌دانم چه زمانی قرار است درست شویم. چرا نسبت به تعهدات خودمان پایبند نیستیم و هرکسی می‌آید برای تیم زحمت می‌کشد باید بدود دنبال حق و حقوقش و شکایت کند. برانکو چهار سال برای تیم زحمت کشیده و قهرمانی آورده است. طرف ۶ جام برای تیم آورده و حالا باید برای گرفتن حق و حقوقش شکایت کند. مگر نمی‌گفتند پول او حاضر است پس چرا پرداخت نمی‌کنند؟ کاری کرده‌اند دیگر به هرکسی پیشنهاد می‌دهیم می‌ترسد بیاید کار کند و فکر می‌کند پولش پرداخت نمی‌شود. پس فردا فیفا ما را محروم می‌کند و باید بدویم دنبال رئیس جمهور و این وزیر و آن وزیر تا ریش سفیدی کند و مشکل ما را حل کند. چرا گره‌ای که با دست باز می‌شود را با دندان باز کنیم؟»

حمید درخشان ادامه داد:

    «برای باشگاهی مثل پرسپولیس زشت است به خاطر ۶۰ هزار دلار لوگویش توقیف شود و به مزایده گذاشته شود. از ما که گذشت و پول ما را ندادند، ولی پول برانکو و دستیارانش را بدهید و بیش از این پرسپولیس را بدنام نکنید.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان