//
کدخبر: ۲۰۱۴۱ //

بمب افکن در حال سقوط!

همه چیز دست خود نورافکن است؛ هر چند او بازی‌های استقلال را از دست داده و نامی از او در فهرست تیم ملی هم دیده نمی‌شود و البته با توجه به اردوهایی که او از دست داده، بازگشتش به اردوی تیم ملی بسیار بعید است اما همچنان فرصت جبران گذشته برای ستاره جوان استقلال وجود دارد.

بمب افکن در حال سقوط!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نظر می‌رسد او هنوز هم شانس حضور در جام جهانی جوانان را دارد اما پیش از هر کاری باید رفتارش را تغییر دهد.

کاری که از امید نورافکن روی نیمکت استقلال سر زد، حتی در این فوتبال پر از حاشیه هم کمتر سراغ داشتیم. بازیکنی که تازه در حال اوج گرفتن بود، خیلی زود ماهیت خود را به نمایش گذاشت و رفتاری از خود نشان داد که مسوولان و کادر فنی استقلال به این نتیجه رسیدند که با همه قابلیت‌های فنی‌اش، او را کنار گذاشته تا بتوانند همانطور که در رشد دادنش سهیم بودند، در تربیتش هم سهیم باشند. امید نورافکن راه زیادی پیش رو دارد، راهی که اگر به درستی در آن گام بردارد به طور حتم می‌تواند یکی از ستاره‌های فوتبال کشورمان شود اما این قطعاً با رفتاری که از او در استقلال دیدیم مغایرت دارد و با این روش او نیز مثل بسیاری از بازیکنان با استعداد که اکنون نامی از آنها در فوتبال وجود ندارد، در فوتبال به بیراهه خواهد رفت. ناگفته پیداست که او یکی از بهترین‌های استقلال بود که با این وجود ترجیح دادند او را فعلا کنار بگذارند اما این تنها ضرر و زیان نورافکن از رفتاری که انجام داد، نبود چرا که این بازیکن علی رغم شایستگی دعوت به تیم ملی جوانان به همین خاطر از فهرست این تیم هم خط خورد تا کاملا متوجه شود که این رفتارها را نه تنها منصوریان، بلکه هیچ مربی دیگری نیز نمی‌پذیرد و باید در رفتار خود تجدیدنظر کند. امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، اسامی 27 بازیکن برای برپایی اردوی آماده‌سازی در کمپ تیم‌های ملی را اعلام کرد که در این بین نام بازیکن جوان استقلال دیده نمی‌شود. امید نورافکن پیش از حواشی به وجود آمده برایش در بازی استقلال برابر فولاد خوزستان به اردوی تیم ملی در آلمان دعوت نشد و حالا پس از بازگشت نورافکن به تمرین استقلال، سرمربی تیم ملی دوباره از دعوت هافبک آبی‌ها به تمرینات خودداری کرد.

حواشی به وجود آمده برای نورافکن موجب شد تا هافبک استقلال رویای حضور در جام جهانی با تیم ملی جوانان در این دوره را از سر بیرون کند چرا که پس از دوری او از تمرینات تیم ملی و فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات جام جهانی بعید است که او در جمع شاگردان پیروانی برای جام جهانی حضور یابد چون پیروانی پیش از این هم در جواب این سوال که آیا نورافکن به تیم ملی دعوت می‌شود، گفته بود برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم اما به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی که نورافکن به خاطر بازی در استقلال از آن برخوردار است، در صورتی که واقعاً از کرده خود پشیمان شود و این پشیمانی را ابراز کند و در صدد جبران آن برآید، ممکن است این جام جهانی را از دست نداده و بتواند پیروانی را قانع کند که در جمع شاگردانش حضور داشته باشد. در حقیقت باید گفت همه چیز به خود نورافکن بستگی دارد، او با تغییر رفتار خود می‌تواند هم استقلال و هم تیم ملی را با هم داشته باشد.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در اولین گام از مسابقات جام جهانی که میزبانی آن بر عهده کره جنوبی است، 30 اردیبهشت ماه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. شاگردان پیروانی در این دوره از مسابقات در گروه C با کاستاریکا، پرتغال و زامبیا همگروه هستند.

 

 

منبع: پارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان