//
کدخبر: ۲۰۱۲۳۴ //

باید قدردان برانکو باشیم/ ندادن طلب برانکو اتفاق خوبی نیست

اسماعیل حلالی می گوید باشگاه برنامه دارد با جذب بازیکنان جوان و وارد کردن آن ها به تیم و سپس فروششان، درآمد کسب کند.

باید قدردان برانکو باشیم/ ندادن طلب برانکو اتفاق خوبی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل حلالی ستاره تیم پرسپولیس در دهه 70 و مربی کنونی تیم های پایه این باشگاه در مقابل در باشگاه پرسپولیس با خبرنگار ما گفتگویی را انجام داد. او در ابتدا گفت: وضعیت تیم ما خیلی خوب است، تیم در اردوی ترکیه است، یک هفته است در ترکیه هستند و 29اُم برمیگردند. ما اکثر بچه ها را جذب کردیم و اسکلت تیم را حفظ کردیم. تنها اتفاقی که افتاده تغییر در کادر فنی است و حالا نمی خواهم به گذشته برگردم و اتفاقی بود که افتاد. اما در نهایت چیزی که برای ما مهم است، باشگاه پرسپولیس است. ما باید فرصت بدهیم به سرمربی جدید تا افکارش را پیاده کند و با بچه ها هماهنگ شود و امسال را هم بتوانیم مثل سال های قبل با موفقیت پشت سر بگذاریم.

پیشکسوت سرخ ها درباره طلب برانکو و گلایه های او توضیح داد: من فکر می کنم آقای برانکو را باید تا روز آخر هزینه و طلبش را بدهند و این اتفاقات، اتفاقات خوبی نیست. ایشان 4 سال بهترین نتایج و افتخارات را برای ما آوردند و ما باید قدردان ایشان باشیم تا کار به شکایت و شکایت کشی نکشد. در یک جلسه خوب صحبت کنیم و ضمن تشکر از او، پرداخت کنیم.

او درباره خرید بازیکنان جدید و جوان هم گفت: کلا مربی که آمده کاملا افکار نویی دارد و به جوان ها اعتماد دارد و ما می خواهیم بازیکنانی که در لول بالا قرار دارند را به مجموعه اضافه کنیم تا سال های بعد نیروهای جوان را در تیم داشته باشیم و باشگاه بتواند از کنار فروش این بازیکنان درآمد کسب کند تا یک کمک هزینه شود برای ادامه راه. فکر می کنم بهترین راه همین است و باتوجه به گرانی دلار ما هر چقدر بتوانیم بازیکنان جوان جذب کنیم و وارد تیم کنیم و بعد بفروشیم می توانیم در این وضعیت رکود بازار سرپا بمانیم. این اتفاق در باشگاه رخ می دهد و هواداران هم یک مقدار حمایت کنند تا در آینده تیممان شکل بهتری داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان