//
کدخبر: ۲۰۱۱۷۶ //

هواداران بارسلونا من را می‌خواهند

سرمربی اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که دوست دارد روزی هدایت بارسلونا را برعهده گیرد و هواداران این تیم هم چنین اتفاقی را دوست دارند.

 هواداران بارسلونا من را می‌خواهند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از elsport، ژاوی در بین هواداران بارسلونا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و با پیراهن این تیم افتخارات زیادی به دست آورد. ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا راهی السد قطر شد و بعد از خداحافظی از مستطیل سبز در نخستین تجربه مربیگری خود هدایت السد را برعهده گرفت. او تاکید کرد که آرزویش بازگشت به بارسلونا و برعهده گرفتن هدایت این تیم است.

ژاوی گفت: آیا هواداران بارسلونا منتظر بازگشت من هستند؟ آیا آنها دوست دارند من سرمربی تیم شوم؟ بله چنین چیزی را می‌دانم و خودم هم بسیار دوست دارم که هدایت بارسلونا را برعهده بگیرم.

او ادامه داد: می‌دانم که کار کردن در بارسلونا فشار زیادی به من خواهد آورد چرا که انتظارات بسیار بالاست اما نباید فراموش کرد که حمایت هواداران من را بسیار خوشحال خواهد کرد و کمک زیادی خواهد کرد. واقعاً حس زیبایی است.

ژاوی در پایان گفت: هنوز زود است که به بارسلونا برگردم. نیاز به کسب تجربه دارم و الان آماده نیستم. امیدوارم که روزی این اتفاق افتد و به بارسلونا برگردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان