//
کدخبر: ۲۰۰۷۷۵ //

دروازه‌بان جدید صنعت نفت : می‌دانم اسکوچیچ مربی کاربلدی است

ناصر سالاری، دروازه‌بان جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از بازگشت به تیم صنعت نفت خوشحالم و امیدوارم فصل خوبی را در آبادان پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان جدید صنعت نفت : می‌دانم اسکوچیچ مربی کاربلدی است
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر سالاری با اشاره به حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: من در سال‌های گذشته بازی در تیم صنعت نفت را تجربه کرده بودم، زمانی که آقایان کمالوند و فیروز کریمی هدایت صنعت‌نفت را بر عهده داشتند. وقتی دوباره پیشنهاد این تیم به دست من رسید، به این نتیجه رسیدم که صنعت نفت را انتخاب کنم و خیلی خوشحالم که به این تیم برگشتم. از بازی در آبادان خاطرات خوبی دارم و امیدوارم در اینجا یک فصل خوب را پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مصدومیتی که چند ماه قبل با آن مواجه شد، تأکید کرد: من آسیب‌دیدگی نسبتاً سختی داشتم، ولی این‌طور نبود که رباط صلیبی‌ام پاره شده باشد. من مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که آن مصدومیت طوری نبود که چند ماه از میادین دور باشم. با انجام تمرینات ویژه خیلی زود به شرایط خوبی رسیدم و حالا هم مشکلی ندارم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج صنعت نفت در فصل پیش رو تصریح کرد: ما باید بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم و می‌دانیم که هواداران صنعت نفت چقدر از نتیجه گرفتن تیم‌شان خوشحال می‌شوند. ما بازیکنان خوبی داریم ضمن اینکه اسکوچیچ هم مربی کاربلد و باتجربه‌ای است و می‌توانیم با این مربی عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. من زمانی که در خونه‌به‌خونه بودم با این مربی در لیگ دسته اول کار کردم و می‌دانم مربی کاربلدی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان