//
کدخبر: ۲۰۰۷۴۳ //

رئیس اتلتیکو: علیه گریزمان و بارسا مدرک داریم

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید می‌گوید اعتراض این باشگاه به انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا بی‌دلیل مطرح نشده و این باشگاه برای ادعاهایش مدارک قطعی دارد.

 رئیس اتلتیکو: علیه گریزمان و بارسا مدرک داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید می‌گوید اعتراض‌های این باشگاه به انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا بی‌دلیل مطرح نشده و اتلتیکو مدارکی در دست دارد که ثابت می‌کند بارسلونا پیش از کاهش بند آزادسازی قرارداد گریزمان به 120 میلیون یورو با او به توافق رسیده بوده.

بارسلونا دیروز جمعه اعلام کرد با قراردادی 5ساله آنتوان گریزمان را رسماً به خدمت گرفته است. بارسا اعلام کرد این انتقال بعد از آن انجام شده که یکی از نمایندگان گریزمان، پول مورد نیاز برای بند آزادسازی او را در مقر لالیگا در شهر مادرید واریز کرده است.

اما باشگاه اتلتیکو به این انتقال اعتراض کرده و می‌گوید گریزمان پیش از تاریخ اول جولای که بند آزادسازی قراردادش از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش یابد با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده بوده. باشگاه اتلتیکو دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد به این ترتیب باید 80 میلیون یوروی دیگر بابت این انتقال دریافت کند.

حالا انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو می‌گوید باشگاهش مدارکی در اختیار دارد که گریزمان و بارسا پیش از تاریخ اعلام شده با هم مذاکره کرده و به توافق رسیده‌اند.

رئیس اتلتیکو در این باره گفت:" باشگاه ما این بیانیه را صادر کرده چون ما برای ادعاهایمان مدرک داریم. ما موضوع را با دقت بررسی خواهیم کرد و مبلغی که باید به ما پرداخت شود را اعلام خواهیم کرد".

سرزو در ادامه به انتقاد از گریزمان که در ماه مه اعلام کرده بود از اتلتیکو جدا خواهد شد پرداخت و گفت:" من از رفتار گریزمان ناراحت شدم. او می‌خواست باشگاه را ترک کند ولی تا آخرین لحظه به ما چیزی نگفت".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان