//
کدخبر: ۲۰۰۵۱۵ //

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن با تیم پرسپولیس

مدیربرنامه‌های بازیکن عراقی تیم پرسپولیس به عدم پرداخت مطالبات این بازیکن و گلایه‌های بشار رسن واکنش نشان داد.

آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن با تیم پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرارسلان مرتاض در گفت‌وگو با خبرنگار، درخصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن با تیم پرسپولیس گفت: روز گذشته جلسه‌ نهایی بین من و آقای عرب برگزار شد که توافقات مالی تا حدی بدست آمد. البته قرارداد جدید با اینکه نسبت به قرارداد اصلی که در چند ماه قبل امضا شده بود بسیار متفاوت بوده و رقم آن پایین بود اما با این شرایط آن را پذیرفتیم. تمام این موارد به شرط اصلی بشار برمی‌گردد چرا که او با یک تصمیم منطقی و حرفه‌ای خواستار تسویه حساب سال گذشته شده و همچنین اینکه پرداختی‌های قرارداد جدید تعیین شود. اعلام جزئیات در مورد طلب بشار در رسانه‌ها کار درستی نیست اما رقم در نظر گرفته شده بسیار پایین و قابل پرداخت است. در زمان‌های مختلف در چهار ماه گذشته مسوولان باشگاه برای پرداخت طلب بشار امروز و فردا کردند اما او در این مدت فقط یکبار گلایه کرد.

وی ادامه داد: بشار قبل از سفر به قطر که برای پیگیری درمانش بود سه بار بلیت خود را کنسل کرد اما باز هم دست خالی برگشت. هرچند که قول گرفت که در روزهای آ‌ینده طلبش تسویه شود اما این اتفاق رخ نداد.  بشار با بیشتر بازیکنان پرسپولیس در ارتباط است و با آنها حرف می‌زند. طی تماسی که بشار امروز با من گرفت به شدت پیگیر طلبش بود و باور نمی‌کرد که باشگاه پرسپولیس در این مدت حتی اعلام به آمادگی برای پرداخت طلبش را نکرده است. او از این مساله به شدت گلایه دارد چرا که باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نمی‌کند.

مدیر برنامه‌های رسن افزود: در روزهای گذشته همه دیدند که پاتوسی بازیکن سابق استقلال چه رفتاری کرد و گاهی اوقات این فشارها و این مسائل باعث می‌‌شود که کنترل بازیکن حتی از دست مدیر برنامه هم خارج شود.

مرتاض درخصوص وضعیت صفا هادی افزود: باشگاه  استقلال از سال گذشته پیگیر وضعیت صفا هادی بود چرا که به هر حال یکسری بازیکنان در دنیای فوتبال وجود دارند که به دلیل وضعیت سنی و فنی می‌توانند گزینه هر باشگاهی باشند وهادیهم از این قاعده جدا نیست چرا که او سال گذشته جزو بهترین بازیکنان لیگ عراق و تیم الزورا در لیگ قهرمانان آسیا بود و نکته مهم این است که این بازیکن با وجود سن کم از تجربه بالایی بهره می‌برد. صفا در جام ملت‌های آسیا جزو بازیکنان اصلی عراق بود و تجربه خوبی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان