//
کدخبر: ۲۰۰۳۱۷ //

سرنوشت لیست خرید برانکو برای پرسپولیس چه شد؟ نخواستند یا نتوانستند؟

از لیست ۴ نفره برانکو، فقط یک نفر هنوز شانسی برای حضور در پرسپولیس دارد.

سرنوشت لیست خرید برانکو برای پرسپولیس چه شد؟ نخواستند یا نتوانستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اختلافات برانکو و پرسپولیس به اوج رسیده است. پرسپولیسی‌ها، از برانکو دلخور هستند که با وجود داشتن قرارداد تیم را ترک کرد و خیلی دیر، این موضوع را به اطلاع باشگاه رساند. آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل جدید بخاطر همین موضوع به مشکل خورده و آن‌ها خیلی دیر، مربی جدید را انتخاب و تمرینات‌شان را آغاز کردند. برانکو هم از پرسپولیسی‌ها عصبانی است، چون زمانی که تصمیم به فسخ گرفت مطالباتش را ندادند و تصمیم به گرفتن غرامت دارند. او حتی در اظهارنظری عجیب، به کالدرون هم توصیه کرده از حالا به فکر شکایت باشد. ادامه این دعوا، احتمالا در فیفا دنبال می‌شود اما مصاحبه اخیر برانکو علاوه بر دلخوری و تهدیدهایش، رونمایی دیرهنگام از لیست خرید او بود. بازیکنانی که علاقه داشت، به پرسپولیس اضافه کند.

علی نعمتی، مهدی طارمی، محمدرضا حسینی و علیرضا آرتا، ۴ بازیکنی بودند که برانکو نام‌شان را به مدیران پرسپولیس داد. بازیکنانی که بجز آرتا، پرسپولیس رسما با هر سه نفر دیگر وارد مذاکره شد و البته، در هیچکدام هم به موفقیتی نرسید. علی نعمتی، پیشنهادی رسمی از پرسپولیس داشت. باشگاه پدیده که این روزها شرایط مالی خوبی دارد، اجازه جدایی او را نداد و این بازیکن، فصل آینده هم در تیمش ماندگار است. محمدرضا حسینی، با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرد و حتی شایعه توافقش هم منتشر شد. با این حال مدتی بعد، سر از سپاهان درآورد و با این تیم قرارداد بست. مهدی طارمی، مهمترین هدف پرسپولیس هنوز بلاتکلیف است. او یک پیشنهاد اروپایی مناسب دارد و در صورتی که نتواند هدفش یعنی حضور در فوتبال اروپا را عملی کند، احتمالا به پرسپولیس برمی‌گردد. اتفاقی که احتمال رخ دادن آن، خیلی زیاد نیست.

علیرضا آرتا، بازیکنی بود که تا قبل از مصاحبه اخیر برانکو کسی از علاقه پرسپولیسی‌ها به او خبر نداشت. آرتا مدافع ۲۲ ساله مس کرمان است و به تیم امید هم دعوت می‌شود. با توجه به حضور علی نعمتی در لیست برانکو، احتمالا قرار بوده این بازیکن برای تقویت نیمکت به پرسپولیس بپیوندد. معلوم نیست دلیل منتفی شدن حضور در جمع سرخپوشان جدایی برانکو بوده یا آن‌ها برای خرید او تلاش کرده و به نتیجه نرسیده‌اند.

از لیست ۴نفره برانکو، سه نفر قطعا فصل بعد در پرسپولیس حضور نخواهند داشت. نعمتی در پدیده می‌ماند، حسینی به سپاهان پیوسته و پرسپولیسی‌ها تلاشی برای خرید آرتا نمی‌کنند. فقط احتمال بازگشت طارمی به این باشگاه وجود دارد که هر کسی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، طبیعتا دست رد به سینه او نمی‌زند. به نظر می‌رسد با رفتن برانکو از پرسپولیس، لیست خرید او هم فهرست اهداف باشگاه حذف شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان