//
کدخبر: ۲۰۰۲۷۰ //

خرید خطرناک استقلال؛ پیراهن آبی برتن آقای حاشیه + عکس

استقلال قصد دارد برای جانشینی مهدی رحمتی ریسک بزرگی را انجام دهد.

خرید خطرناک استقلال؛ پیراهن آبی برتن آقای حاشیه + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 امروز محرومیت محسن فروزان که از سوی کمیتۀ انضباطی یک ماه اعلام شده بود به پایان رسید تا این بازیکن فعالیت‌های فوتبالیِ خود را از سر بگیرد. فروزان که در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آید در آستانه پیوستن به تیم محبوب خود قرار دارد.

باشگاه استقلال با جدایی مهدی رحمتی به دنبال جانشینی مناسب برای کاپیتان سابق خود و ذخیره‌ای مطمئن برای حسین حسینی است. از همین‌رو قد دارد تا محسن فروزان را به خدمت بگیرد. آبی‌ها با این انتقال ریسک بزرگی را مرتکب می‌‍شوند. زیرا که فروزان در طول چند فصل گذشته بارها با کشیدن خود و تیمش به حاشیه باعث نتیجه‌نگرفتن تیم‌هایی که در آن حضور داشته شده است.

-502737

محسن فروزان

استقلال به خودی خود حاشیه‌های فراوانی را پیرامون خود می‌بیند و با پیوستن فروزان به این تیم این جنجال‌ها و اتفاقات غیرفوتبالی بیش از هر زمان دیگری خواهند شد. باید دید در نهایت آبی‌پوشان این ریسک را انجام می‌دهند و یا حاشیه‌های فروزان مانع از پیوستن او به تیم محبوبش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۲۷۰ //
ارسال نظر
 
  • بهزاد

    این حرفهایه مشت یاوه گویی بیش نیست فروزا ن عاشق وفرزنداستقلال است وهیچگاه به خودش این اجازه رانمیدهدکه تیم محبوپش دچارمشک ل شودپس بهترین گزینه برای جانشینی رحمتی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان