//
کدخبر: ۲۰۰۱۵۱ //

دوربین های تشخیص چهره در ورزشگاه امام رضا راه اندازی شدند

دوربین‌های مدار‌بسته با قابلیت تشخیص چهره در ورزشگاه امام‌رضا نصب، راه اندازی و آماده بهره برداری شده است.

 دوربین های تشخیص چهره در ورزشگاه امام رضا راه اندازی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس ضمن بیان مطلب فوق افزود: با راه ‌اندازی دوربین‌های مداربسته تشخیص هویت در ورزشگاه امام‌رضا، این ورزشگاه به عنوان امن‌ترین ورزشگاه کشور فعالیت خود را در فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال آغاز خواهد کرد.

او همچنین گفت: ما به جز موضوع دوربین‌های مداربسته و گیت‌های ورودی که در بلیت فروشی الکترونیکی استفاده می‌شود، هیچ ایراد و اشکال دیگری نداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود بازسازی ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، آیا این امکان وجود دارد که بازی‌های شهر خودرو به این ورزشگاه انتقال یابد یا همچنان بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد، گفت: این مسئله در حد اختیارات ما نیست اما به نظر می‌آید با توجه به امکانات مدرنی که در ورزشگاه امام رضا وجود دارد و دسترسی راحت تماشاگران به ورزشگاه توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری و مترو، مشهدی‌ها علاقه مند به برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا باشند اما هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است. ما آمادگی کامل داریم همانند فصل گذشته این ورزشگاه را در اختیار نماینده موفق شهر مشهد بگذاریم.

هاشمی جواهری در پایان تاکید کرد: باشگاه شهرخودرو برای عقد قرارداد با ورزشگاه هنوز اقدامی نکرده‌، اما مذاکرات اولیه به صورت شفاهی انجام شده است. اگر قرار است شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا بازی‌های خود را انجام دهد، بهتر است زودتر به ما مراجعه کنند. اگر بخواهند به ورزشگاه ثامن الائمه بروند، هیچ مشکلی نیست و تصمیم‌گیری با مسئولان باشگاه شهرخودرو است و ما نمی‌توانیم در این خصوص اظهارنظری کنیم.

با راه اندازی دوربین‌های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره افراد، ورزشگاه امام رضای مشهد از نظر عوامل امنیتی مورد نیاز کنفدراسیون فوتبال آسیا در درجه ممتاز قرار دارد، همین طور گیت‌های الکترونیکی برای ورود و خروج تماشاگران بدون نیاز به نیروی فیزیکی آماده بهره برداری است و به نظر می رسد دیگر هیچ مشکلی بابت امکانات سخت افزاری در ورزشگاه امام رضا وجود ندارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان