//
کدخبر: ۲۰۰۱۴۸ //

تیم نفت مسجد سلیمان در جذب بازیکن رکورددار شد!

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل نقل و انتقالات بسیار فعال بود به گونه‌ای که این تیم هم اکنون رکورددار جذب بازیکن در بین تیم های لیگ برتری است.

تیم نفت مسجد سلیمان در جذب بازیکن رکورددار شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

نفت مسجدسلیمان فصل قبل بعد از حضور در رقابت‌های لیگ برتر در نهایت به سختی موفق به ماندن در لیگ برتر شد تا سهمیه فوتبال خوزستان برای فصل آینده هم حفظ شود.

مسئولان این تیم اما برای فصل جدید بسیار جدی عمل کرده‌اند و حضور موثری در بازار نقل و انتقالات داشته‌اند به گونه‌ای که در بین همه تیم های لیگ برتری بیشترین بازیکن را جذب کرده‌اند.

نفت مسجدسلیمان که برای فصل آینده با مهدی تارتار سرمربی موفق چند فصل اخیر تیم فوتبال پارس جنوبی جم به توافق رسیده است، تاکنون با محمد طیبی (پارس جنوبی جم)، احمد الجبوری (بادران)، علی آل کثیر (داماش گیلان)، عماد میرجوان (پاری جنوبی جم)، مهدی بیات (سپید رود رشت)، شاهین اخوی (سپید رود رشت)، مهدی عیدی (آلومینیوم اراک)، محمد مطلق زاده (خونه به خونه بابل)، وحید خشتان (استقلال اهواز)، حمید طاهری فرد (مس رفسنجان)، میثم نقی زاده (پارس جنوبی جم)، سعید کریمی (خونه به خونه)، کوروش ملکی (سپید رود رشت) و حسن فریور (امیدهای تراکتورسازی) برای فصل آینده به توافق رسیده و با آنها قرارداد بسته است.

تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان این روزها به دور از گرما و زلزله در تهران در حال پیگیری است تا این تیم خود برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور آماده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان