//
کدخبر: ۱۹۹۸۵۷ //

جدایی قطعی امیری از ترابز‌ون؛بمب نقل و انتقالاتی به صدا در می آید؟

ترابزون اسپور ترکیه با اعلام رسمی خبر فسخ قرارداد وحید امیری به سیستم kap جدایی این بازیکن را رسمی کرد.

جدایی قطعی امیری از ترابز‌ون؛بمب نقل و انتقالاتی به صدا در می آید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

با انتشار یک بیانیه کوتاه در وبسایت ترابزون اسپور، روزنامه های ترکیه ای اعلام کرده اند با دریافت ۱۵۰ هزار یورو بابت فسخ قرارداد (که در آینده پرداخت خواهد شد) از باشگاه ترابزون جدا شده است‌. سیستم kap در ترکیه مربوط به توضیح و تنویر افکار عمومی درباره قرارداد بازیکنان است و اعلام این مسئله در کاپ، به معنای رسمیت یافتن این خبر است. Kap پلتفرمی است که هر بازیکن جدا شده یا خریداری شده توسط باشگاه های ترکیه ای به آن اعلام می‌شود.

وحید امیری که تا سال ۲۰۲۰ یا ترابزون قرارداد داشت، باوجود تلاش فراوان فصل موفقی را در این تیم سپری نکرد و در ۶۷۹ دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

جدایی امیری چندان هم غیرقابل تصور نبود، اگرچه خود این بازیکن علاقه داشت به چالش خود در فوتبال ترکیه ادامه بدهد. با این حال باشگاه ترک که مجید حسینی که دیگر ملی پوش ایرانی را نیز در اختیار دارد، به دنبال جذب بازیکنان جدیدی در پست وحید امیری است و از این رو با پرداخت ۱۵۰ هزار یورو خسارت بابت قرارداد سال دوم، این بازیکن خوش اخلاق و ممتاز ایرانی را آزاد کرده است.

12

حالا امیری با این تصمیم، تبدیل به جذاب ترین گزینه باشگاه های ایرانی در نقل و انتقالات شده است‌. بازیکنی که به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت پول به باشگاه مبدا میتواند به باشگاه مبدا در بیاید. در بین باشگاه های ایرانی، تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس به دنبال امیری بودند که ظاهراً شانس پرسپولیس و سپاهان بیشتر است.

امیری که فصل گذشته و پس از اتمام جام جهانی به ترکیه رفت، در فصل آینده در لیگ ایران به میدان خواهد رفت مگر آن که پیشنهاد مناسبی از باشگاه های خارجی دیگر در خانه او را بزند.

امیری که چند روزی در ایران است، از طریق مدیربرنامه‌هایش در جریان مذاکرات با تیم های ایرانی هست اما هنوز تصمیمی برای این که کدام تیم را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند، اتخاذ نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان