//
کدخبر: ۱۹۹۷۰ //

ماسچرانو: بی‌عدالتی است اگر نیمار ۳جلسه محروم شود

مدافع آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در دفاع از هم‌تیمی برزیلی‌اش تاکید کرد که اگر او بیش از یک جلسه محروم شود در حقش بی‌عدالتی صورت گرفته است.

ماسچرانو: بی‌عدالتی است اگر نیمار ۳جلسه محروم شود

به گزارش فرتاک نیوز، طبق آخرین اخبار رسانه‌های اسپانیایی نیمار به خاطر تشویق کنایه‌آمیز داور چهارم بازی اخیر بارسلونا برابر مالاگا که در آن اخراج شد، برای او محرومیتی 3 جلسه‌ای در نظر گرفته خواهد شد (دو جلسه به غیر از محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز) که این مهاجم برزیلی را از ال‌کلاسیکوی 2  هفته آینده محروم می‌کند.

خاویر ماسچرانو اما معتقد است اگر محرومیتی سه جلسه برای هم‌‌تیمی برزیلی‌اش در نظر گرفته شود، در حق او ظلم شده است چون پیش از این هم بازیکنان چنین حرکاتی انجام داده‌اند که برای آنها مجازات به مراتب کمتری در نظر گرفته شده است.

مدافع میانی آرژانتینی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، در خصوص محرومیت احتمالی نیمار گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم برای نیمار چه اتفاقی رخ می‌دهد. سایر بازیکنان هم حرکتی دقیقاً مشابه این انجام داده‌اند اما برای آنها تنها یک جلسه محرومیت در نظر گرفته شده است.

ماسچرانو در ادامه دفاعش از نیمار، درباره انتقاداتی که از او به خاطر اخلاق تندش و کنترل نداشتن روی رفتارش صورت می‌گیرد، تأکید کرد: صحبت کردن درباره این چیزها وقتی در خانه‌ات روی کاناپه لم داده‌‌ای، آسان است اما زمانی که قلبت دارد به شدت می‌زند، تصمیم‌گیری بسیار سخت است. گاهی اوقات ما مرتکب اشتباه می‌شویم و خود من هم بیش از یک بار مرتکب چنین اشتباهاتی شده‌ام. مهم این است که ما از اشتباهات‌مان درس بگیریم. من به سمت یکدیگر انگشت اتهام را نشانه نمی‌گیریم.

ماسچرانو در دفاع از تیمش در برابر انتقادات از عملکرد آنها در هفته‌های اخیر به خصوص بعد از باخت 2  برصفر در خانه مالاگا هم تأکید کرد: صرف‌نظر از نتیجه آن بازی، ما در هفته‌های اخیر هماهنگ و خوب کار کرده‌ایم. امیدواریم که برابر یوونتوس هم دوباره با همان فرم بازی کنیم. برای گذر از چنین مانعی لازم است که 2 بازی کامل انجام دهیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان