//
کدخبر: ۱۹۹۵۵ //

طارمی به خاطر غرورش پنالتی را گل نکرد/ رضاییان قاتل نبود که بخشیده نشود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه طارمی مغرور شده و پنالتی هم به خاطر غرور او گل نشد.

طارمی به خاطر غرورش پنالتی را گل نکرد/ رضاییان قاتل نبود که بخشیده نشود

به گزارش فرتاک نیوز، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل الریان اظهار داشت: پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی مقابل الریان اصلا خوب نبود اما هر چه از بازی گذشت پرسپولیس بهتر شد و حتی پنالتی هم به دست آورد که طارمی آن را خراب کرد.

وی ادامه داد: هر کسی به جز طارمی پنالتی را می‌زد گل می‌شد. متاسفانه طارمی مغرور شده و پنالتی هم به خاطر غرور او گل نشد. بازیکنی پنالتی چیپ می‌زند که تیمش چند گل جلو باشد نه این که در یک بازی بسیار مهم این گونه پنالتی زده شود و 3 امتیاز مهمی که برای پرسپولیس حیاتی بود از بین برود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: طارمی حتی از انتقادهای پیشکسوتانی مثل پیوس هم ناراحت می‌شود در حالی که پیوس یک فرد معمولی نیست و یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است.

فنونی‌زاده با انتقاد از اخراج رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: ما زبانمان مو در آورد از بس گفتیم برانکو از یک طرف می‌گوید که مقابل پروین احترام نظامی‌ می‌گذارد و از طرف دیگر وساطت او را برای بازگشت رضاییان قبول نمی‌کند. حتی بارها پیش آمده که حکم اعدام به حبس ابد تغییر کرده است اما برانکو با لجبازی باعث شد رضاییان را از دست بدهیم. رضاییان قاتل نبود بخشیده نشود. از کجا معلوم که علیپور شروع کننده دعوا نبوده. در بازی با الریان جای خالی رضاییان به شدت احساس می‌شد و متاسفانه با یک تصمیم اشتباه، پرسپولیس از در اختیار داشتن این بازیکن محروم شد.

وی افزود: قهرمانی در لیگ ایران را از 4 ماه پیش حدس زده بودم اما موفقیت در لیگ قهرمانان بسیار مهم است و استقلالی‌ها هم به خاطر 2 قهرمانی که در آسیا کسب کرده‌اند فخرفروشی می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس کار سختی برای صعود از گروهش دارد و بازی مقابل الهلال مثل یک فینال برای این تیم است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان