//
کدخبر: ۱۹۹۲۳۷ //

اظهارات خلیلی درخصوص باز کردن درهای تمرین به روی هواداران پرسپولیس

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم یکی از بهترین مربیان تاریخ خود را از دست داد، اما الان مربی بزرگ دیگری روی نیمکت خود دارد.

اظهارات خلیلی درخصوص باز کردن درهای تمرین به روی هواداران پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن خلیلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دلیل تصمیم باشگاه پرسپولیس مبنی بر ورود هواداران به ورزشگاه شهید کاظمی را احترام به خواست هواداران خواند و گفت: پس از چند هفته دشوار برای طرفداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه، خوشبختانه امروز پرسپولیس به آرامش رسیده است. این آرامش همان چیزی است که یک تیم قهرمان نیاز دارد، پرسپولیس برای آنکه بتواند خودش را در شروع فصلی تازه برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند، نیاز به انرژی‌بخشی و حمایت همه جانبه هواداران دارد.

 

به اعتقاد خلیلی، حالا که تمام ارکان باشگاه بزرگ پرسپولیس  کنار هم قرار دارند و برای یک هدف می‌جنگند باید هواداران هم مثل همیشه کنار تیم و باشگاه باشند. وی در این باره گفت: من می‌دانم هواداران عزیز تیم روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. این چند هفته برای همه‌ی ما آزاردهنده بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد. با این وجود همه می‌دانیم که دیگر نمی‌توانیم به گذشته برگردیم. پرسپولیس حالا یک مربی بزرگ دیگر روی نیمکتش دارد. آقای کالدرون با ما درباره ادامه روزهای خوش پرسپولیس حرف زده، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی و ما می‌دانیم این هدف بزرگ فقط زمانی قابل دسترس است که دوباره همه در کنار هم قرار بگیریم و به سرمربی جدیدمان اعتماد کنیم.

خلیلی درباره جزئیات تصمیم باز کردن درهای تمرین به روی هواداران تصریح کرد: بنده بعد از پیشنهاد به مدیرعامل محترم باشگاه و موافقت ایشان، موضوع را با آقای کالدرون در میان گذاشتم. خوشبختانه ایشان بسیار استقبال کرد. در نتیجه قرار شد تمرین عصر امروز (شنبه) که ساعت 6 بعدازظهر شروع می‌شود، با حضور هواداران عزیز و رسانه‌ها باشد. آقای کالدرون چیزهای زیادی از هواداران پرسپولیس شنیده است. روز اولی هم که به ایران آمد گفت این را می‌داند که پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیاست. ایشان به شدت برای دیدن هواداران اشتیاق نشان داد و تأکید کرد که حضور و حمایت آنها، انگیزه و انرژی او، دستیارانش و بازیکنان تیم را چند برابر خواهد کرد.

 مدیر تیم پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که در تمرین امروز تمام هواداران، با درک درست از شرایط تیم، حمایت‌شان را از کادر جدید فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه نشان بدهند و گفت: در چند روز اخیر کسانی بیرون از باشگاه و تیم به من توصیه کردند که فعلاً درهای تمرین را به روی تماشاگران باز نکنیم، چون ممکن است دلخوری پیش بیاید، اما به همه‌ی آنها اطمینان دادم که امروز یک روز ویژه خواهد بود و هواداران فهیم پرسپولیس ما را به ادامه راهی که در چند سال گذشته طی شده است، امیدوار خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان