//
کدخبر: ۱۹۹۱۳۱ //

عرب:کالدرون هنوز لیست خروجی را به ما نداده است

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که گابریل کالدرون هنوز لیستی برای خروج از تیم نداشته است و رسانه‌ها با این شایعه‌سازی به تیم ضربه می‌زنند.

عرب:کالدرون هنوز لیست خروجی را به ما نداده است
به گزارش فرتاک نیوز،

طی ساعات اخیر اخباری مبنی بر اعلام گابریل کالدرون برای خروج نام چهار بازیکن بزرگسال پرسپولیس منتشر شده است و گفته می‌شود این لیست در پایان تمرین امروز به دست مدیرعامل باشگاه رسیده است.

ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس با رد دریافت لیست خروجی از سوی سرمربی آرژانتینی گفت: به هیچ عنوان لیستی به ما اعلام نشده است. تیم بعد از انتخاب سرمربی در تلاش است تا طبق تفکر ایشان کار را دنبال کند. هنوز نه لیستی برای خروج و نه بازیکن مدنظر از سوی کالدرون اعلام شده است. ایشان همچنان به دنبال شناخت کافی از بازیکنان است و از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم با ایجاد چنین فضایی به دنبال به حاشیه بردن تیم نباشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون شرایط مناسبی بر تیم حاکم است و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. با انتخاب سرمربی و همچنین در اختیار داشتن بازیکنان موفق چهار فصل اخیر فوتبال ایران، در انتظار تصمیم سرمربی بر حسب نیاز او هستیم. با این حال همانطور که گفتم تا این لحظه هیچ اسم و لیستی از سوی او در اختیار ما قرار نگرفته است. کالدرون اما اختیار تام دارد و مطمئنا شرایط فنی تیم بر عهده تصمیمات او خواهد بود و منافع باشگاه را نیز در نظر خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان