//
کدخبر: ۱۹۸۹۳۳ //

آذربایجان و عراق؛دو مقصد احتمالی دایی برای مربیگری!

آقای گل فوتبال جهان با توجه به اتفاقات رخ داده شاید مسیر تازه‌ای در دوران مربیگری خود استارت بزند.

آذربایجان و عراق؛دو مقصد احتمالی دایی برای مربیگری!
به گزارش فرتاک نیوز،

میان تمام تیم‌های لیگ برتری، فقط نفت‌آبادان سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده و تقریبا بلاتکلیف است. مدیران این باشگاه از یکی دو روز قبل رایزنی با علی دایی را آغاز کرده‌اند اما با او به توافق نرسیده‌اند. دایی نشان داده برای مربیگری هرگز از تهران خارج نمی‌شود و دلیل اصلی عدم توافق او با تراکتورسازی نیز همین موضوع بود. دایی می‌خواست تراکتورسازی نیمی از هفته را تهران باشد و نیمی دیگر را به تبریز برود که این موضوع با مخالفت زنوزی همراه شد.

طی روزهای اخیر شایعه‌هایی درباره آینده علی دایی در مربیگری شنیده می‌شود. شهریار بعد از پایان همکاری‌اش با سایپا عازم آمریکا شد تا تعطیلات حدود یک ماهه خود را پشت سر بگذارد. بعد از بازگشت، دایی در کلاس مربیگری شرکت کرد تا به تجربیات خود بیفزاید. درباره دایی خیلی‌ها معتقدند قصد مربیگری در خارج از کشور را دارد و به همین خاطر مشغول بررسی پیشنهادهایش است.

نزدیکان دایی از دو کشور که احتمال حضور دایی در آنها وجود دارد، صحبت می‌کنند. اولی آذربایجان و دومی عراق. گویا در ماه‌ها و سال‌های اخیر دایی چند پیشنهاد مربیگری از باشگاه‌ها و حتی تیم‌های ملی این دو کشور دریافت کرده که هر بار پاسخش منفی بوده. باید ببینیم این بار دایی به درخواست باشگاه‌هایی از این دو کشور پاسخ مثبت می‌دهد یا همچنان چشم انتظار باشگاه‌های ایرانی و البته تهرانی می‌نشیند تا به او پیشنهاد همکاری بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان