تاریخ انتشار: 1398/04/13 13:23
سلاطین خانه نشین؛
کد خبر: 94958

هفده مربی و پنج نیمکت!

رقابت های لیگ یک به زودی آغاز می شود.
هفده مربی و پنج نیمکت!

یادداشتی از آلن حیدری،در همین راستا تیم های حاضر در این مسابقات رفته رفته اماده استارت بازی ها می شوند.این در حالی است که چهارده تیم حاضر در مسابقات وضعیت نیمکت خود را سروسامان بخشیده اند و فقط پنج تیم هنوز تکلیفی ندارند.

پنج تیم ملوان، اروند خرمشهر،شهرداری تبریز،خونه به خونه و مس رفسنجان کماکان از تعطیلات بازنگشتند و هیچ تصمیمی برای سروسامان دادن به نیمکت خود ندارند.

مسئله ای که بسیار تعجب برانگیز است غیبت مربیان نام اشنا و سرشناس در این رقابت ها است.

رقابت های جدید  لیگ دسته اول شاید عجیب ترین و دور از ذهن ترین سال خود را پشت سر می گذارد چرا که شاهد مربیان جدید و کم تجربه ای روی نیمکت تیم ها هستیم.

به طور مثال افرادی چون محمد نصرتی رضا عنایتی ،محسن عاشوری، امید روانخواه، قاسم شهبا(بعد از دوری چهارساله)برای نخستین بار این رقابت ها را تجربه می کنند. در این بین مربیان کارنامه داری چون محمود فکری ،فرهاد کاظمی ، و مجتبی حسینی نیز با تغییر تیم خود کماکان به این بازی ها هیجان بخشیده اند، اما اتفاقی که دور از انتظار بود بیرون ماندن مربیان سرشناس سال های اخیر فوتبال در لیگ دسته اول است که این خود نشان دهنده ظهور مربیان جوان و خوش اتیه است.

با نگاهی به انتخاب مدیران در می یابیم که همگی آنها می خواهند با علم روز فوتبال پیش بروند و به مربیان جوان اعتماد کنند.

لیگ جدید دسته اول را می توان جوان ترین نسل مربیان طی سال های برگزاری این مسابقات برشمرد.

مربیانی که خود صاحب کارنامه و مکتب بوده اند اما فعلا جایی در این مسابقات ندارند،افرادی چون فیروز کریمی ،مهدی پاشازاده،نادر دست نشان،محمد ربیعی،محسن بیاتی نیا،رحمان رضایی علی لطیفی،صمد مرفاوی اکبر میثاقیان،میشو کریستینوویچ،وحید رضایی،علی اصغر کلانتری،علی اصغر مدیر روستا،علی سامره محمد احمدزاده،علی مرزبان و سید کوروش موسوی همگی خانه نشین می باشند.

با نگاهی به نیمکت پنج تیم باقی مانده اگر طبق احتمالات  میشو کریستینوویچ سرمربی مس رفسنجان باقی بماند، محمد ربیعی نیز طبق شنیده ها شانس اول برای رسیدن به نیمکت بابلی ها است روی نیمکت بنشیند و ممی احمدزاده نیز در تیم ملوان باقی بماند فقط دو تیم باقی می ماند.

اگر شانس های اول نیمکت ها را از جمع مربیان کسر کنیم به این نتیجه می رسیم که هفده مربی سرشناس و لیگ یک باز چشم انتظار تنها دو نیمکت تیم لیگ یکی می باشند ان هم تیم های فوتبال شهرداری تبریز و اروند خرمشهر است.

جالب ان است که همین نیمکت ها هم حضورشان در مسابقات در حاله ای از ابهام قرار دارد.

طی روزهای اتی نگارنده این مطلب عمده ترین دلیل بیرون ماندن این مربیان را موشکافی خواهد کرد که عمده ترین دلیل دورماندن اکثر ان ها حواشی اطرافیانشان می باشد چرا  که همگی این مربیان افرادی با علم بالا و اشنا به روش های روز فوتبال  می باشند اما اسیر حاشیه های خود ساخته اطرافیان می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpbbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمع کرجی ها جمع تر می شود
البرزی های لیگ یک در سبد خرید گل ریحان؛

۴ بازیکن جدید به تیم بادران تهران پیوست
بادران از خریدهایش رونمایی کرد؛