//
کدخبر: ۱۹۸۷۷۷ //

آغاز مذاکرات یوونتوس برای خرید ایکاردی

اخبار حاکی از آغاز مذاکرات یوونتوس برای خرید مائورو ایکاردی، مهاج 26 ساله اینتر است.

 آغاز مذاکرات یوونتوس برای خرید ایکاردی
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر خواهان حفظ ایکاردی در تیمش نیست و مدیران اینتر علاقمند به توافق با یوونتوس برای معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی این تیم هستند. مهاجم آرژانتینی در ماه های اخیر بارها اعلام کرده خواهان ماندن در این تیم است اما این موضع نیز تغییری در برنامه کونته ایجاد نکرده و او خواهان جدا شدن ایکاردی است. این سرمربی ایتالیایی وجود نظم در رختکن را عامل اصلی موفقیت می داند و به همین دلیل علاقه ای به همکاری با ایکاردی ندارد.

اسپورت مدیاست مدعی شد دیشب قرار ملاقاتی بین فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس با واندا نارا، مدیر برنامه مائوریتو صورت گرفته است و آنها بر سر انتقال ستاره آرژانتینی به تورین مذاکره کرده اند.

اخیرا شبکه مدیاست مذاکرات برای تمدید قرارداد با وندا نارا به عنوان مجری برنامه تیکی تاکا را تایید کرد و به نظر می رسد ایکاردی در ایتالیا و سری آ برای فصل بعد باقی بماند.

بدین ترتیب احتمالا یوونتوس جدی ترین مشتری کاپیتان سابق اینتر خواهد بود اما در حال حاضر محتمل ترین گزینه، معاوضه این بازیکن با پائولو دیبالایی است که کونته به شدت خواهان کار کردن با اوست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان