//
کدخبر: ۱۹۸۶۵۴ //

شکاری تایید کرد؛ با پرسپولیس مذاکره کرده ام

رضا شکاری با تایید مذاکرات پرسپولیس برای حضور در این تیم، ابراز امیدواری کرد به زودی این انتقال سرانجام یابد.

شکاری تایید کرد؛ با پرسپولیس مذاکره کرده ام
به گزارش فرتاک نیوز،

لژیونر جوان فوتبال ایران که اکنون در لیگ روسیه شاغل است، به عنوان یکی از اهداف تابستانی پرسپولیس مطرح شده است. رضا شکاری که به عنوان یکی از پدیده‌های قابل اعتنای فوتبال ایران مطرح می‌شود و در تیم امید حضور دارد، به زودی مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال خواهد کرد و در صورت توافق به عضویت این تیم در خواهد آمد.

رضا شکاری ۲۱ ساله دو فصل پیش و بعد از درخشش در تیم ذوب آهن به روبین کازان پیوست و در روسیه رویاهای خود را دنبال کرد. او در تیم ملی جوانان و امید نیز سابقه بازی دارد و یکی از پدیده ها و استعدادهای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

بازیکن سابق ذوب آهن طی ساعات آتی با حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، در صورت توافق قرارداد خود را به امضا خواهد رساند. او در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیر برنامه‌هایم به زودی به باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی خواهیم رفت. صحبت های اولیه انجام شده و قرار است روی برخی بندها جدی‌تر بحث کنیم. با این حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم امسال لباس تیمی که عاشق آن هستم را برتن کنم.

شکاری در فصل ۹۴-۹۵ یکی از بازیکنان جوان تیم ذوب آهن محسوب می‌شد و توانست در بازی جام حذفی دروازه پرسپولیس را باز کند. گلی که او زد سند حذف شاگردان برانکو از جام حذفی را امضا کرد و سبب شد تا نام شکاری بیش از پیش بر زبان ها بیفتد.

شکاری که اهل شهرستان سراب آذربایجان شرقی است، پیش تر از نگاه گاردین در فهرست ۵۰ بازیکن آینده دار فوتبال قرار گرفته بود و حالا با پیوستن به پرسپولیس شرایط ویژه ای پیدا خواهد کرد. البته باید دید که او به صورت قرضی پرسپولیسی می‌شود یا به شکل قطعی در لیست قرمزها جای خواهد گرفت.

نکته مهم این که باتوجه به زیر ۲۳ سال بودن شکاری پرسپولیس در صورت جذب قطعی این بازیکن از روبین کازان می‌تواند او را در بیست بازیکنان امید نیز جای دهد و مشکلی از لحاظ فهرست نخواهد بود.

شکاری که در پست هافبک هجومی، وینگر و مهاجم سایه سابقه بازی دارد، در شرایطی مذاکرات خود با پرسپولیس را انجام می‌دهد که سرخپوشان پایتخت مهره های باتجربه ای را در پست های هجومی دارند اما بی تردید حضور شکاری نیز می‌تواند اتفاق مثبتی برای هم بازیکن و هم تیم باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان