//
کدخبر: ۱۹۸۵۲۵ //

حضور تازه واردها در تمرین امروز نساجی

شاگردان محمدرضا مهاجری تمرینات خود را در قائم‌شهر و در حضور تماشاگران این تیم دنبال کردند.

حضور تازه واردها در تمرین امروز نساجی
به گزارش فرتاک نیوز،

نساجی مازندران که بعد از یک فصل با جواد نکونام و مجید جلالی، در لیگ نوزدهم با محمدرضا مهاجری وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شود، از هفته گذشته تمرینات پیش فصل را در ورزشگاه کارگران تهران آغاز کرد ولی آنها از امروز به قائم‌شهر آمدند تا درصورت فراهم بودن شرایط تمرینات خود را برابر هواداران ادامه دهند.

بازیکنان نساجی درحالی امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و مقابل دیدگان تماشاگران تمرین خود را دنبال کردند که خریدهای جدید این تیم ازجمله حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا دهقانی و محمدجواد جلالی در بین آنها حضور داشتند.

نساجی مازندران پس از فصل نسبتا خوبی که در نخستین سال لیگ برتری شدن پشت سر گذاشت، امیدوار است در فصل آینده با حضور مهاجری و خریدهای جدید عملکرد بهتری نسبت به قبل ارائه کند و در همین راستا تصمیم گرفته در ورزشگاه شهید وطنی تمرینات خود را ادامه دهد تا همانند بازی‌های رسمی، در تمرینات هم از حمایت و تزریق روحیه از سوی هواداران برخوردار شود.

شاگردان مهاجری درحالی قصد دارند درصورت فراهم بودن امکانات و زمین چمن در قائم‌شهر تمرین کنند که مالکیت جدید این باشگاه نیز به دنبال همین موضوع است و سعی در ایجاد بسترهای لازم برای ادامه تمرینات نساجی در قائم‌شهر دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان