//
کدخبر: ۱۹۸۵۱ //

حضور علی کریمی در ورزشگاه آزادی

علی کریمی اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس هم ۳۰ دقیقه پیش از شروع بازی با الریان قطر وارد ورزشگاه شد و تماشاگران از او استقبال کردند.

حضور علی کریمی در ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. مایکل لاودروپ سرمربی الریان برای این بازی محمد علا، ناتان ریبریو، سرخیو گارسیا، تاباتا، گونزالو ویرا، ویکتو خاویر (کاپیتان)، عبدالرحمان الحرازی، میونگ جین، سباسیتن سوریا، عمر باری، مصعب محمد را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۸:۰۵ در حالی برای گرم کردن وارد زمین شدند که تماشاگران پرسپولیس آنها را به سبک تماشاگران بوندس لیگا تشویق کردند به این صورت که یک نفر پشت میکروفون نام بازیکنان را اعلام می کرد و تماشاگران، نام خانوادگی بازیکنان را با صدای بلند فریاد می زدند.

هنگام ورود بازیکنان الریان هم به زمین، تماشاگران پرسپولیس با صدای کَر کننده ای از آنها استقبال کردند. در این هنگام طرح موزاییک ستاره پرسپولیس هم مجددا روی سکوها نقش بست.

محسن مسلمان برای این بازی موهای خود را به حالت جدیدی در آورده و همانند «سامورایی ها» آنرا بسته است!

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم پیش از شروع این بازی به ورزشگاه آزادی آمد.

علی کریمی اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس  هم ۳۰ دقیقه پیش از شروع بازی با الریان قطر وارد ورزشگاه شد و تماشاگران از او استقبال کردند.

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان