//
کدخبر: ۱۹۸۴۰ //
کلاهبرداری عجیب افراد سودجو از پرسپولیسی‌ها!

پرسپولیسی ها بازهم فریب خوردند!

برخی افراد سودجو در حالی که ورزشگاه آزادی جای خالی زیادی داشت بلیت ها را به چند برابر قیمت به تماشاگران می فروختند.

پرسپولیسی ها بازهم فریب خوردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و الریان قطر از هفته چهارم دور برگشت لیگ قهرمانان از ساعت 19 امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیرخواهید خواند:

 

* به علت عدم فروش بلیت های اینترنتی باز هم شاهد فروش بازار سیاه بلیت بودیم که برخی افراد سودجو بلیت های ۳۵ هزار تومانی را به قیمت ۲۰۰ هزار تومان، بلیت های ۲۵ هزار تومانی را ۱۵۰ هزار تومان و طبقه دوم ورزشگاه را ۱۰۰ هزار تومان به علاقمندان می فروختند. این درحالی بود که ظرفیت ورزشگاه پر نشده بود اما این افراد سودجو از اعتماد مردم سوء استفاده می کردند.

 

*در بیرون از ورزشگاه برخی از هواداران به خاطر اخراج رامین رضائیان با یکدیگر درگیر شدند که این قائله با دخالت لیدرهای باشگاه پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

 

* طرفداران رامین رضائیان اعتقاد داشتند که این بازیکن چندین دیدار گره گشای کار برانکو بوده و سرمربی قرمزپوشان در حق او خیانت کرده است.

 

* صف های طولانی برای خرید بلیت باعث شده بود تا هواداران عصبی شده و با فریاد بر سر فروشندگان بلیت اعتراض خود را نشان دهند.

 

* مسئولان ورزشگاه بارها از تماشاگران خواستند از پرتاب نارنجک، بطری و انداختن لیزر به سمت بازیکنان الریان قطر جدا خودداری کنند.

 

* هواداران پرسپولیس برانکو را مورد تشویق قرار داده و از او خواستار قهرمانی در لیگ قهرمانان بودند.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان