//
کدخبر: ۱۹۸۳۰ //

نگاهی به بازیکنان کلیدی استقلال و لوکوموتیو

بازیکنان کلیدی 2 تیم فوتبال استقلال و لوکوموتیو را بیشتر بشناسید.

نگاهی به بازیکنان کلیدی استقلال و لوکوموتیو
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدار 2 تیم فوتبال استقلال تهران و لوکوموتیو ازبکستان از سری رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فردا به میزبانی ازبکی ها در ورزشگاه لوکوموتیو برگزار می شود که بهتر است نگاهی به بازیکنان کلیدی هر دو تیم داشته باشیم.

 

بازیکنان کلیدی استقلال:

سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال بازیکن کلیدی استقلالی‌ها است. وی موفق شده با تیم های مختلف 4بار قهرمان لیگ و دوبار قهرمان حذفی شود. او همچنین زمانی که استقلال در سال 2013 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید در ترکیب این تیم بود. خسرو حیدری، دیگر بازیکن باتجربه استقلالی‌ها است. البته کاوه رضایی نیز مهاجم گلزن استقلال است که در فصل گذشته به این تیم پیوست.

 

بازیکنان کلیدى لوکوموتیو:

ایگناتی نستروف، دروازه‌بان کار بلد لوکوموتیو که در فصل گذشته عملکردی عالی داشت. لوکوموتیو از 10 بازی که در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد تنها 5 گل دریافت کرد. البته حضور تیمور کاپادزه، کاپیتان لوکوموتیو که بیش از 100 بازی ملی برای ازبکستان انجام داده است و موفق شده به همراه دو تیم پاختاکور و بنیادکار در 3 سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد، نقطه عطفی برای لوکوموتیو است.

 

به این ترتیب نستروف، کاخی ماخارادزه، نمانیا جانیچیچنیکولایف، صدرالدین عبداله اف و بوربک یوشودف، سرشناس ترین بازیکنان حاضر در ترکیب رقیب آبی ها به حساب می آیند.

 

دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان