//
کدخبر: ۱۹۸۲۱۷ //

مقصد بعدی اریکسن مشخص شد

منچستریونایتد قصد دارد برای خرید کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام اقدام کند.

مقصد بعدی اریکسن مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد کریستن اریکسن، ستاره خط میانی دانمارکی با اسپرز باقی مانده، احتمال جدایی این بازیکن خلاق بیشتر از همیشه است و دنی لووی، مالک تاتنهام حاضر است کریستن اریکسن را با رقم 70 میلیون یورو هم به فروش برساند.

اگرچه به نظر می رسید رئال مادرید جدی ترین مشترین این بازیکن باشد، اما نشریه استاندارد مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد در روزهای آتی با پیشنهادی بین 70 تا 80 میلیون یورو این هافبک ارزشمند را جذب کند.

اولویت اول رئال مادرید در تابستان امسال پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 26 ساله یونایتد است اما اگر این انتقال قطعی نشود، اریکسن تبدیل به هدف دوم کهکشانی ها خواهد شد. این در حالیست که یونایتد نه قصد دارد اجازه انتقال پوگبا را صادر کند و همچنین می خواهد بالاتر از رئال مادرید برای جذب اریکسن با این باشگاه به توافق برسد.

کریستن اریکسن در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکن اروپا بود و نقش مهمی در رسیدن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرد. اریکسن تمایلی به تمدید قرارداد خود با تاتنهام ندارد و باشگاه انگلیسی نیز چاره ای جز فروش وی در تابستان ندارد زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد، اریکسن تابستان سال بعد و به شکل رایگان از تاتنهام جدا خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان