//
کدخبر: ۱۹۷۶۳ //
ماهینی- ربیع خواه؛

انتخاب برانکو در دفاع چپ ؛ تصمیم برای پرفسور سخت شد

دیدار پرسپولیس و الریان قطر امروز در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که برانکو برای دفاع چپ خود با تردید مواجه است.

انتخاب برانکو در دفاع چپ ؛ تصمیم برای پرفسور سخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل پیکان، دست به ایجاد تغییرات در خط دفاع تیمش برد و با بیرون نشاندن حسین ماهینی، از صادق محرمی در سمت راست خط دفاع و همچنین محسن ربیع‌خواه در سمت چپ استفاده کرد.

 

ترکیبی که به ثبات تاکتیکی تیم کمک شایانی داشت و از باز شدن دوباره دروازه پرسپولیس در لیگ، جلوگیری کرد. اما این اتفاق، سمت چپ تیم را با نگرانی‌هایی همراه کرد و شاگردان مجید جلالی با استفاده از کاهش سرعت در این سمت در حضور ربیع‌خواه، به طراحی حمله روی دروازه پرسپولیس پرداختند.

 

حالا برای بازی مهم امروز (دوشنبه) پرسپولیس مقابل الریان قطر، برانکوایوانکویچ دچار یکسری شک وتردیدها برای بازی دادن به حسین ماهینی یا محسن ربیع‌خواه در سمت چپ خط دفاعی تیمش شده است.

 

گفته می‌شود نیمکت نشینی ماهینی در بازی با پیکان، به خاطر این بود که او به استراحت بپردازد و با آمادگی بیشتری برابر الریان به میدان برود. اما این موضوع را نیز نمی‌توان فراموش کرد که ربیع‌خواه در تمام این ماه‌ها، بازیکن محبوب برانکو بوده و در اکثر دیدارهای پرسپولیس، به عنوان مدافع چپ به میدان رفته است.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان