//
کدخبر: ۱۹۷۵۹۴ //

کی روش: مقصر من هستم نه هیچ کس دیگری!

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا بعد از شکست تیمش مقابل شیلی در ضربات پنالتی با ستایش از بازیکنانش گفت کلمبیا با وجود این شکست پیشرفت کرده و تیم بهتری شده است.

کی روش: مقصر من هستم نه هیچ کس دیگری!
به گزارش فرتاک نیوز،

کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا به مصاف شیلی، قهرمان دوره قبلی بازی‌ها رفت و درحالیکه بازی در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 مغلوب شیلیایی‌ها شد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

کارلوس کی‌روش در پایان بازی، در کنفرانس خبری خود از بازیکنانش تمجید کرد و مدعی شد کلمبیا تیم بهتری شده و پیشرفت محسوسی داشته است.

کی‌روش در این کنفرانس خبری گفت:" حذف شدن از یک تورنمنت با ضربات پنالتی خیلی سخت است. ولی من معتقدم بازی‌هایی که ما در این رقابتها انجام دادیم نشان داد کلمبیا پیشرفت کرده، فوتبال بهتری ارائه داده و ایمن‌تر و با فشردگی بیشتری فوتبال می‌کند".

سرمربی پرتغالی کلمبیا در ادامه گفت:" می‌خواهم به بازیکنان و تیم ملی شیلی تبریک بگویم ولی بزرگترین تبریک را به بازیکنان کلمبیا می‌گویم که تلاش کردند، جنگیدند و با اشتیاق و اراده برای پیروزی در این مسابقه به میدان رفتند".

کی‌روش در ادامه صحبت‌هایش گفت:" تنها شخصی که مسئول ناکامی ما در صعود به مرحله نیمه‌نهایی است من هستم نه هیچ کس دیگری".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان