//
کدخبر: ۱۹۷۵۷۴ //

رازی که بالاخره فاش شد؛ مشکل پرسپولیس و برانکو به‌دست میناوند حل می‌شد اما عرب نخواست!

بر اساس افشاگری‌های صورت گرفته از سوی برخی منابع خبری ضد و نقیض، مدیران پرسپولیس در پرداخت دستمزد برانکو به شکلی باورنکردنی رفتار کرده‌اند که...

رازی که بالاخره فاش شد؛ مشکل پرسپولیس و برانکو به‌دست میناوند حل می‌شد اما عرب نخواست!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ سرانجام پس از مدت‌ها صبر و حوصله به خرج دادن برای عمل کردن باشگاه پرسپولیس به وعده‌هایش و پرداخت دستمزد وی و دستیارانش، تصمیم گرفت تا برای همیشه ایران را ترک کند و شوکی بزرگ را به سرخ‌های تهرانی وارد نماید.

در این روزها که دیگر به نظر می‌رسد آتش خشم هواداران نسبت به روزهای اولیه خوابیده باشد، برخی منابع خبری ضد و نقیض از درون باشگاه پرسپولیس مدعی‌ شده‌اند که مهرداد میناوند مدت‌ها پیش از آنکه جدایی برانکو رسمی شود و او وارد مذاکره با باشگاه الاهلی شود، در حضور لیدرها و هیئت مدیرۀ باشگاه، رسماً از ایرج عرب می‌خواهد که میزان رقم طلب برانکو را اعلام کند تا از آشنایانی که دارد بتواند برای پرسپولیس پول قرض بگیرد که ایرج عرب در پاسخ به میناوند با لحنی غرورآمیز می‌گوید: اگر به آشنا داشتن است که من بیشتر از شما آشنا دارم! نیازی به این کارها نیست و پول برانکو در حساب باشگاه است و هیچ مشکلی برای پرداخت آن وجود ندارد!

-526034

 

اگر این ادعا که در فضای مجازی و از سوی برخی لیدرهای پرسپولیس مطرح شده، حقیقت داشته باشد، سوالات بسیار زیادی آنگاه در ارتباط با این تصمیم ایرج عرب و پس زدن کمک میناوند برای حفظ برانکو آن هم در روزهایی که راهی برای ادامۀ همکاری طرفین وجود داشت، مطرح خواهد شد و مدیریت پرسپولیس بار دیگر متهم به تعلل عمدی برای جدایی برانکو خواهد شد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۵۷۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    دروغ محض هست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان