تاریخ انتشار: 1398/04/07 12:34
کد خبر: 95569

صالحی امیری:تعاملم با تاج خیلی خوب است

رییس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت مجیدی بتواند راهی المپیک شود.
صالحی امیری:تعاملم با تاج خیلی خوب است

رضا صالحی امیری در مورد حاشیه‌هایی که در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید وجود داشت، بیان کرد: ما به عنوان کمیته ملی المپیک به جز مسئله تیم امید، مداخله در حوزه‌های دیگر فوتبال نداریم. از یک سال قبل بحث در مورد تیم ملی فوتبال امید را داشتیم که نتیجه آن انتخاب کرانچار و استیلی بود. بعد از ارزیابی‌های فنی عملکرد کرانچار ضعیف عنوان شد و مسالمت آمیز با کرانچار قطع همکاری شد.

او ادامه داد: ما در انتخاب کادرفنی و سرپرستی هیچکدام از تیم‌ها مداخله‌ای نداریم اما همه فدراسیون‌ها هماهنگی‌هایی را در قالب ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک انجام می‌دهند. برای انتخاب سرمربی جدی تیم ملی فوتبال امید هم ۱۰ نفر از چهره‌های داخلی از گل محمدی گرفته تا مهدوی کیا و علی دایی کاندیدا بودند و تاج با آنها مذاکراتی را انجام داد. جمع بندی نهایی این بود فرهاد مجیدی سرمربی شود. گلایه‌ای که ما مطرح کردیم عدم هماهنگی بود وگرنه فرهاد مجیدی چهره خوشنام و با سابقه‌ای در فوتبال است و اکنون هم که دیگر برای هدایت تیم ملی فوتبال امید انتخاب شده، مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است و ما امید داریم که مجیدی می‌تواند تیم امید را به المپیک ۲۰۲۰ ببرد.

صالحی امیری همچنین گفت: نکته مهمی که در این میان وجود دارد همکاری باشگاه‌ها است تا بازیکنان را در اختیار بگذارند چون این مسئله قبلاً به چالشی تبدیل شده بود.

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که تعاملش با تاج چگونه است، تصریح کرد: خیلی خوب است ما با همه فدراسیون‌ها تعامل داریم و با هیچکدام از فدراسیون‌ها چالشی نداریم چون رویکرد ما حمایتی است. من باید از فدراسیون فوتبال و همه کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند، تشکر کنم. نباید زیبایی‌های فوتبال نادیده گرفته شود و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال تلاش هستند که حاشیه را از فوتبال بزدایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9zdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار صالحی‌امیری و تاج  با شفر و مجیدی